Skravletråd bringebær

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Skravletråd bringebær

Da er det bare å skravle i vei damer - skravletråden er erklært åpnet.


Oppfordrer til en liten presentasjonsrunde i begynnelsen, for å bli litt bedre kjent.


Deltakere på bringebær:
  1. Mikaela
  2. Avocado
  3. Thers
  4. Desemberjente2016
  5. Katta
  6. mamma til 2 rakkarunger :)

Ute av konkurransen:
  1. Dørstokkmila
  2. Shoegrl
  3. xtina87
  4. Lykkenerstor
  5. Tonemor87
  6. MaJa<3
 
Last edited:
Hei! Jeg er Mikaela, 34 år og fra Trøndelag. Jeg har ei datter på 9 mnd, og har siste permisjonsdag i dag. Var i mitt livs form da jeg ble gravid, men pga dårlig form i svangerskapet, gikk jeg fort fra topptrent til sofagris. Har ennå ikke kommet i gang med treninga, men håper at Slankekrigen kan være det siste sparket bak for å komme over dørstokkmila. Driver med sykling, og liker å trene styrke. Så det er mitt første mål, én spinningøkt og én styrkeøkt i uka[emoji109] Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!
 
Hei Bringebærgjengen :)
Jeg er Avocado, 32 år og prøvende på første barn via IVF.
Har vært ganske stor og har slanket bort en del allerede. Men fortsatt en del å ta av ;) Tanken er at det skal gjøres sakte over tid :)
Sitter for tiden med et brukket ribbein :inpain: men skal forsøke å være så aktiv jeg kan i det minste.
For meg er uansett maten det viktigste og jeg motiveres av utfordringen og særlig snopepoengene ;)

Gleder meg til å vinne sammen med dere :rolleyes:
 
Hei Bringebærgjengen :)
Jeg er Avocado, 32 år og prøvende på første barn via IVF.
Har vært ganske stor og har slanket bort en del allerede. Men fortsatt en del å ta av ;) Tanken er at det skal gjøres sakte over tid :)
Sitter for tiden med et brukket ribbein :inpain: men skal forsøke å være så aktiv jeg kan i det minste.
For meg er uansett maten det viktigste og jeg motiveres av utfordringen og særlig snopepoengene ;)

Gleder meg til å vinne sammen med dere :rolleyes:
Hei avocado![emoji4]
 
Hei alle bringebær [emoji5]

Jeg er Tonemor, snart 30, har en sønn på snart 5 år og prøver på #2 via ivf.

Sliter fortsatt med kg etter førstemann og jobber for å komme ned for andre [emoji5]
Satser hard for at bringebæra vinner [emoji16]
 
Hei Bringebærberter! [emoji16]
Jeg er Thers, 27 og mamma til en gutt på straks 9 mnd.
Har vært diger, men er 25 kg mindre enn jeg var, og ser på dette som en mulighet til å rolig bevege vekta i riktig retning.
Nå som våren endelig har kommet, er planen å komme i gang med løping igjen, savner det. Har et mål om å løpe 10k i løpet av enten dette eller neste år. Så da må det jobbes. Min siste løpetur var i september 2015, i Roma på studietur!

Gleder meg til skravling og veiing og motivasjon med dere! Lykke til, og heiaheia! [emoji123]
 
Du kan gjerne være det, du! [emoji16] Jeg er for fersk til at jeg ønsker den rollen [emoji4]

Samme her [emoji23] jeg kan gjøre det om ingen andre føler kallet [emoji5] men er min første krig, så fint hvis noen andre vil [emoji6]
 
Samme her [emoji23] jeg kan gjøre det om ingen andre føler kallet [emoji5] men er min første krig, så fint hvis noen andre vil [emoji6]
Haha, min første også [emoji85] Du kan gjerne få vervet om ingen av de andre melder seg [emoji16] jeg kan prøve å være support[emoji23]
 
Du kan gjerne være det, du! [emoji16] Jeg er for fersk til at jeg ønsker den rollen [emoji4]

Samme her [emoji23] jeg kan gjøre det om ingen andre føler kallet [emoji5] men er min første krig, så fint hvis noen andre vil [emoji6]

Haha, min første også [emoji85] Du kan gjerne få vervet om ingen av de andre melder seg [emoji16] jeg kan prøve å være support[emoji23]
Jeg er også helt ny, og føler ikke at denne ammetåken passer i hop med å være lagleder[emoji85]
 
Jeg kan sikkert være lagleder om ingen andre vil, men mulig jeg trenger vikar noen fredager altså ;)
 
På tide å få introdusert meg også kanskje:
33 år og har to aktive gutter på 3 år og straks 2 år. Har vært med i noen slankekriger nå, men har slitt litt både med motivasjon og hukommelse. Har nå lagt inn påminnelser i kalenderen to ganger hver fredag fremover, så håper det hjelper på hukommelsen i alle fall.
Hovedproblemet mitt er stillesittende jobb, alt for mye fristelser og dårlig tid. Jobber som regel 60-70 timer i uka, og med to små i tillegg blir det dessverre alt for liten tid igjen til trening etc. Siden hverdagene som regel går i et fra 6-23, så er det nok på kostholdet jeg må prøve å bidra i første omgang. Håper jeg klarer å henge de første ukene til det pleier å roe seg på jobben og jeg kan jobbe normale dager igjen.
 
Jeg kan sikkert være lagleder om ingen andre vil, men mulig jeg trenger vikar noen fredager altså ;)

Supert! Jeg kan også stille opp ved behov
 
Heisann jenter:) Jeg er skikkelig grønn på BV men når jeg var inn å så muligheten for slankekrig måtte jeg gripe sjansen;)

Mulig jeg trenger litt hjelp til div tekniske ting underveis.
Jeg er 38 år fra Trøndelag. Har 3 barn på 10 og 7 år og minstejenta som kom nå i desember. La på meg altfor mye i svangerskapet og trenger et spark bak. Fra tidligere er jeg periodevis rimelig aktiv. Nå; sofagris og snopjunkie.. Skulle gjerne gått ned ca 10 kg.

Er supermotivert for å krige med dere.
 
Må nok innse at jeg ikke er den største bidragsgiveren i første ukes utfordring. Bursdagsfeiring onsdag og dåp søndag. Med andre ord travelt og mye kaker men lover å komme sterkt tilbake;) skal klare vann iallfall[emoji85]
 
Back
Topp