Sjokoladefondant.
Kamskjell til forrett, og lam til hovedrett
Nam!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjokoladefondant.
Kamskjell til forrett, og lam til hovedrett
Her er alle lagt seg. Utenom meg. Pepsi max i glasset og en kald kvikk lunsj. Simpsons på tv [emoji23]
For øyeblikket drar jeg mest til Trondheim, men kommer nok til å måtte dra til Bergen etter hvert.Jeg kan stille kjøkkenet mitt til disp[emoji6]
Fotmassasje, Black sails og vin. Har det rimelig greit idag[emoji16]
Ikke skuff meg nåFlasker skulle være glass[emoji23] tror vinen begynner å skrive her nå
Juhu! Jeg fikk innlegg 10 000 ! [emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji1][emoji38]
Sier ikke nei takkTom en blomst skulle kokka fått [emoji8]
Stemmer detDet er natt til søndag vi stiller klokka sant? Ikke i natt? Kjekt å vite når jeg skal tidlig avgårde i morgen![]()
Spesielt om du gir 2 flasker til bare kokken [emoji23]Fader. Det hadde vert morro. God mat og mye vin[emoji41]
Sørum, Nord-øst i Akershus
Hahahaha! Var det jeg mente ja [emoji23][emoji23][emoji23]Jeg er oppe! Må holde meg våken litt til for å snu døgnet [emoji23] super - jet lagged...
Edit: du mente kanskje internt hos deg haha
Bra der?God kveld[emoji12]
Hvor i Sørum?Familien min er fra Sørum
Bor selv i Oslo. Ikke langt unna så kommer gjerne på 3 retters middag hos deg til uka!
Natt til søndag ja. Men stiller ikke di klokke seg automatisk? [emoji1]Det er natt til søndag vi stiller klokka sant? Ikke i natt? Kjekt å vite når jeg skal tidlig avgårde i morgen![]()
Gratulerer! Dere har nå skravlet vanvittige 10 000 innlegg i denne tråden nå i mars![]()
For øyeblikket drar jeg mest til Trondheim, men kommer nok til å måtte dra til Bergen etter hvert.
Bor du langt fra Universitetet?
Det er natt til søndag vi stiller klokka sant? Ikke i natt? Kjekt å vite når jeg skal tidlig avgårde i morgen![]()
Takktakk! Lagt masse innsats og ord inn i denne [emoji23] Tomlene har fått muskler de ikke visste om [emoji39]Stor GRATTIS [emoji5][emoji5][emoji1373]