TV-program i løpet av uka

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hva må dere ha med dere? Noe som står på opptak hvis dere har det?

Ingenting. Ser ikke på tv. Bare netflix og dvd og sånt. :p

Home and away
60 days in
Åsted Norge
Fødeavdelingen
OSL24/7
Masterchef Australia
Oslo brenner
Code Black
En mann - fire koner

Last edited:
Ingenting æ MÅ få med, men bruker se masterchef USA OG Australia og Ugly Betty når det passer seg :) Og ungkaren [emoji14]

Ser lite pp normal tv. For mye reklame

Har inte heller TV men streamar Nyhetsmorgon från svenska TV4 samt följer Girls och Big little liars från HBO.

Synes det er så lite bra som går på tv for tiden. Det jeg gjerne vil ha med meg er:
Fødeavdelingen
Neste sommer

Synd det ble slutt på kjendis farmen, det likte jeg. Men da er det vel bare å vente på ny sesong[emoji12]

Ser ikke på tv [emoji14] streamer. Men må ha med meg når det kommer ny sesonger:
Orange is the new Black
Catfish
Marvel - serier

Fødeavdelingen
Neste sommer
Ekte mannfolk (holder på å dævve av latter)
Grey's Anatomy (går maratonreprise hele lørdag morgen [emoji39])
Og nå på dagtid hvis jeg ikke har noen planer så prøver jeg å få med meg Gossip Girl og Ugly Betty.

Liker å ha tv på i bakgrunnen, særlig når jeg ammer. Må derfor ha litt på opptak, for er ikke så mye artig på tv, og netflix og viaplay blir litt brukt opp. Det som står på opptakslista nå er Mandagsklubben, Petter uteligger, En bit av historien, Best før, Paradise hotel, 71°nord kjendis, Huskestue, Elven, Insider fem, Brille

Oj, var visst litt det [emoji14]

Liker å ha tv på i bakgrunnen, særlig når jeg ammer. Må derfor ha litt på opptak, for er ikke så mye artig på tv, og netflix og viaplay blir litt brukt opp. Det som står på opptakslista nå er Mandagsklubben, Petter uteligger, En bit av historien, Best før, Paradise hotel, 71°nord kjendis, Huskestue, Elven, Insider fem, Brille

Oj, var visst litt det [emoji14]

Åh! Huskestue må jeg også ha med meg! Ler så jeg griner [emoji23]

Streamer mye. Dokumentarer fra NRK, Neste sommer og Walking dead er vel det vi ser mest på. Sofa og Mesternes mester når det gikk.

Mange programmer æ kunne tenkt å se går så sent (21.30 [emoji14]), da e æ som regel sovna av, haha [emoji23] Vi har ikke sånn der opptak,evt vet æ ikke at vi har det om vi har det [emoji14]

En hel del her også: Billions, Big Little Lies (anbefales!), Greys Anatomy, Designated Survivor, Åsted Norge, Bloggerne, Paradise, Luksusfellen, Boligjakten, Huskestue, Senkveld, 4 stjerners middag, 71 grader nord - kjendis +++

Mange programmer æ kunne tenkt å se går så sent (21.30 [emoji14]), da e æ som regel sovna av, haha [emoji23] Vi har ikke sånn der opptak,evt vet æ ikke at vi har det om vi har det [emoji14]
Digger at du også mener at 21.30 er sent [emoji2][emoji1303]

Back
Topp