Fri mandag og tirsdag,Senvakt onsdag og torsdag og Tidligvakt fredagDet skal jegnår jobber du neste uke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fri mandag og tirsdag,Senvakt onsdag og torsdag og Tidligvakt fredagDet skal jegnår jobber du neste uke?
Mhm er det men ikke uventetTrist og skummelt!
Det er detGodt med litt penger inn!
Førsr h and a daDet må jeg også se [emoji7]
Jeg som skulle få med meg når innlegg 18000 ble laget. Men der gikk jeg raskt forbi gitt.
Innlegg 18079 postet nuh![]()
Åhh digg da
Vis vedlegget 221482 Var godt dette
Åhh ja kunne fått hver dagVeldig deilig[emoji1] elsker hodebunnsmassasje!
Smakte himmelskÅåh....sulten!![emoji12][emoji12]
Æsj da! Lykke til med hele jobben!
Tror det blir bra! MOr og sønn på tur![]()
Hahaha [emoji23] Akkurat NÅ er det typisk en dørselger kommer på døra [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Thank u![emoji2]
Nå sitter jeg og mannen nakne i stua sauset inn med krem[emoji23] vaskemaskin jobber det hardeste den kan og frysa er full av dyner og klær[emoji12]
Nei, men de virker ikke før vi er kommet oss ut døren! Tar de rundt 8 og samvirker de rundt halv 9/9.
Nei si det du. Men har fått sagt min mening så.
Men hu pedagogiske var helt enig med oss. Men hu var en helt ny trener. Hu syns det var flaut rett og slett. Så mer forståelse der å hente.
uff, men nå vet dere i hvert fall hva det er.
Også får dere heller ha en liten vaske, fryse og smøre økt i noen dager.
Lykke til
Hvis vi bare ikke sier noe. Legger de gjerne ikke særlig merke til det [emoji87] Samme trenere og bare 30 min før den de normalt skulle på.Flott det da[emoji4] håper jentene takler det greit...
Alt du legger merke til da [emoji7] Takk [emoji8][emoji8]Rålekker![emoji2] og så tøff du er på håret![emoji7]
Hahaha. Kan jeg tenke meg. Vi har 150. Ikke plass til oss alle 4. Ene ungen ligger på tvers nederst. Ønsker meg en til 150 helst å slå sammen med [emoji23][emoji23]
Helt enig. Men om vi ikke sier noe til unga, så legger de sikkert ikke merke til noe en gang.![]()