♥ Skravletråden ♥

Min vet ikke at det er konkurranse-tid

Han bare vet jeg skravler mye :)
Gubben spurte med på mandag hvorfor nesa var nede hele tiden:p så sa jeg bv, han sa konkurranse? Jeg skal ja! Så flirte han og forsatte med sitt [emoji14]
 
Gubben spurte med på mandag hvorfor nesa var nede hele tiden:p så sa jeg bv, han sa konkurranse? Jeg skal ja! Så flirte han og forsatte med sitt [emoji14]
Hehe. Sånn kan det gå
 
Jeg skulle så veldig hatt en lengre ledning på laderen min! Sitter så ubehagelig:bag:
Har bare trådløs lader så sliter når det blir lite strøm [emoji14]
Siden faktisk ikke alle er på skjult skravler vi aktivt her også tenker jeg
Det syns jeg også. Nå driver guttene og spruter vann på meg jo
 
Jeg timet dette dårlig. Dvs baby sovnet sent. Så jeg må jobbe nå...

Men skravler med dere likevel
 
Jippi huhei, brillene mine er knekt og forvrengt. Nu får jeg hodepine av å se igjennom glassene, pluss at selv om jeg ved nød får ordnet en time for ny bestilling i morra, må jeg gå med dette de neste 2-3 ukene... -.-
 
Jippi huhei, brillene mine er knekt og forvrengt. Nu får jeg hodepine av å se igjennom glassene, pluss at selv om jeg ved nød får ordnet en time for ny bestilling i morra, må jeg gå med dette de neste 2-3 ukene... -.-

Å nei, så utrolig kjipt:meh: håper det går litt raskt til tross...
 
Ikke alt det går an å time. Hva jobber du med?
Jeg er regnskapsfører

Og i kveld behandler jeg inngående faktura for betaling i morgen

Jeg har ulønnet perm
Men hjelper til på timebasis
 
Jippi huhei, brillene mine er knekt og forvrengt. Nu får jeg hodepine av å se igjennom glassene, pluss at selv om jeg ved nød får ordnet en time for ny bestilling i morra, må jeg gå med dette de neste 2-3 ukene... -.-
Det er kjipt føler med deg. Har prøvd det selv en periode. Men anbefaler det ikke. Så nå har jeg to par. Koster dog litt men gull vert. Kan ikke gjøre en ting uten
 
Back
Topp