Emilie’s dagbok ❤️

To dager til UL! Gleder meg :) håper på positive nyheter.

Murrer fremdeles godt i eggstokkene, gkør ordentlig vondt noen ganger. Satt Cetrotide i går kveld og når jeg tar på stedet jeg stakk er det litt hardt inni der er liksom en liten bul. Er dette normalt? Mannen snakket om at det sikkert var en hevelse inni der etter sprøytestikket. Flere som har hatt det?
Jeg har fått det flere ganger etter å ha satt sprøyter, så det er ikke noe farlig :) Spennende med ul om to dager da :D
 
Jeg har fått det flere ganger etter å ha satt sprøyter, så det er ikke noe farlig :) Spennende med ul om to dager da :D

Så godt å høre at det ikke er noe farlig. Ja, gleder meg! Håper på uttak neste uke. Hvordan får det med deg? Klarer du å nyte graviditeten?
 
To dager til UL! Gleder meg :) håper på positive nyheter.

Murrer fremdeles godt i eggstokkene, gkør ordentlig vondt noen ganger. Satt Cetrotide i går kveld og når jeg tar på stedet jeg stakk er det litt hardt inni der er liksom en liten bul. Er dette normalt? Mannen snakket om at det sikkert var en hevelse inni der etter sprøytestikket. Flere som har hatt det?

Lykke til på UL! Håper på positive svar [emoji5]
 
Så godt å høre at det ikke er noe farlig. Ja, gleder meg! Håper på uttak neste uke. Hvordan får det med deg? Klarer du å nyte graviditeten?
Skal bli godt å få det overstått tenker jeg! Hvor lenge har du stimulert med sprøyter nå?
Joda, går bra! Fin i formen og mange tanker, men prøver å slappe av. Rart å tenke på at jeg er gravid, for jeg føler meg ikke sånn :p
 
Skal bli godt å få det overstått tenker jeg! Hvor lenge har du stimulert med sprøyter nå?
Joda, går bra! Fin i formen og mange tanker, men prøver å slappe av. Rart å tenke på at jeg er gravid, for jeg føler meg ikke sånn :p

Har stimulert med sprøyter siden torsdag og så gikk jeg på progynova i to uker før sprøytestart.

Husker følelsen når jeg var gravid. Klarte ikke helt fatte det selv og hadde nesten ingen symptomer på det heller.
 
En dag igjen til UL. Gleder og gruer meg. Livredd for å få dårlige nyheter.. håper det er flere egg denne gangen!
 
En dag igjen til UL. Gleder og gruer meg. Livredd for å få dårlige nyheter.. håper det er flere egg denne gangen!

Lykke til i morgen! [emoji5][emoji92]
Satser på at det er akkurat mange nok perfekte egg der til deg og Emilie-mannen [emoji171]
 
Lykke til i morgen! [emoji5][emoji92]
Satser på at det er akkurat mange nok perfekte egg der til deg og Emilie-mannen [emoji171]

Håper det :p Du får ha masse lykke til du også :) håper uttaket går fint!
 
Lykke til i morgen! :D
 
Lykke til i morgen :D
 
Da har jeg vært på UL og det gikk over alt forventning. Var 4 eggfollikler som var 12-14mm og 5 som var 7-9mm. Gledens dag :) Nå skal jeg begynne på menopur 300ie. Ny UL på mandag og da håper jeg at de har vokst som de skal. forhåpentligvis blir det uttak på onsdag.
 
Høres virkelig lovende ut! :)
Litt av en hestedose btw..
 
Da har jeg vært på UL og det gikk over alt forventning. Var 4 eggfollikler som var 12-14mm og 5 som var 7-9mm. Gledens dag :) Nå skal jeg begynne på menopur 300ie. Ny UL på mandag og da håper jeg at de har vokst som de skal. forhåpentligvis blir det uttak på onsdag.

Så fantastisk å høre! [emoji5]
Da blir det mye eggplukking neste uke [emoji847][emoji92]
Regner med at de vokser godt med den dosen [emoji1360]
 
Tanker midt på natt. Fornøyd med UL i dag, så har i grunnen hatt en fin dag.

Men så kommer tankene: tenk hvis det ikke blir befruktet noen egg, eller at de blir befruktet og ikke deler seg rett. Neste fredag har jeg sannsynligvis fått svaret og kanskje jeg er heldig som ruger.

Etter å ha vært på en liten gladsky i dag, fortalte en god venninne meg at hun var gravid og venter barn i oktober. Hun blir tobarnsmor og jeg kjenner på håpløsheten. Jeg ble gravid når hun var gravid med den første, mens jeg mistet, fødte hun en fin liten baby. Jeg føler på sjalusien, misunnelsen og jeg synes det rett og slett er forferdelig urettferdig. Unner jo selvfølgelig hun det beste, så det er veldig vondt å kjenne på disse følelsene. Klarer liksom ikke å bli ordentlig glad på hennes vegne. Det er så sårt. Når blir det min tur? Vil det noensinne bli min tur før eggstokkene svikter?
 
Back
Topp