♥ Skravletråden ♥

Perfekt med mange aktive tråder
Joda, så ender man blindt opp i et helt annet forum * ler*
Ja, og jeg tror jeg skravler med Sara i di fleste og deg i noen:) men så gøy da! Håper bare flere henger seg på. Selv om mannen virker letter oppgitt:p
Haha gubben har forstått at det er konkurranse tid og han er vant at jeg sitte rå skravler til tider og utider. Så om jeg sitter her eller på face er liksom et fett for han * ler*

( jeg digger konkurranser)
 
Ja, og jeg tror jeg skravler med Sara i di fleste og deg i noen:) men så gøy da! Håper bare flere henger seg på. Selv om mannen virker letter oppgitt:p
Min har gitt opp for noen år siden ;-)
 
Ok. Nå tror jeg at jeg er oppdatert! Mannen jobbetil sent i dag, så jeg reiste til foreldrene mine med lille for å slippe å spise middag alene.
 
Takk! Var kjedelig. Fikk ikke høre hjertelyd og hun sjekket ikke symfysemålene. Virket egentlig bare stresset.
Kjedelig.

Men egentlig helt normalt at de ikke sjekker det så tidlig. Rutinemessig skal det vel sjekkes fra uke 24, altså kontrollen etter ul
 
Ok. Nå tror jeg at jeg er oppdatert! Mannen jobbetil sent i dag, så jeg reiste til foreldrene mine med lille for å slippe å spise middag alene.
Så kjekt da
 
Joda, så ender man blindt opp i et helt annet forum * ler*

Haha gubben har forstått at det er konkurranse tid og han er vant at jeg sitte rå skravler til tider og utider. Så om jeg sitter her eller på face er liksom et fett for han * ler*

( jeg digger konkurranser)
Min vet ikke at det er konkurranse-tid

Han bare vet jeg skravler mye :)
 
Joda, så ender man blindt opp i et helt annet forum * ler*

Haha gubben har forstått at det er konkurranse tid og han er vant at jeg sitte rå skravler til tider og utider. Så om jeg sitter her eller på face er liksom et fett for han * ler*

( jeg digger konkurranser)

Han gikk i kjelleren for å fortsette prosjektet sitt der;) så det var bare å trykke i vei hørte jeg:)
 
Jeg skulle så veldig hatt en lengre ledning på laderen min! Sitter så ubehagelig:bag:
 
Jeg skulle så veldig hatt en lengre ledning på laderen min! Sitter så ubehagelig:bag:
Ligger på senga og lader.

Det går fint

Men nå skal jeg stå opp og jobbe...
 
Siden faktisk ikke alle er på skjult skravler vi aktivt her også tenker jeg
 
Back
Topp