♥ Skravletråden ♥

Du har sett i snap-tråden? ;-)
Jeg har mista litt kontroll på hvor jeg ser hva akkurat nå. Jeg har dog begynnt å se hvor tråden ligge før jeg svarer og prøver å få vekk de trådene fra navarsete lista som ikke hører til gruppa [emoji14]
 
Navarsete??? :)
 
Det håper vi at du får:) var det vanskelig å bli gravid siste?

Har pcos:inpain: men gikk overraskende fort sist til at jeg hadde slitt med x-en i flere år! Så krysser fingra for at det går like fort som sist:D
 
Håper det går greit, du har jo evt mulighet for pergo eller letrozol da?
 
Jeg har mista litt kontroll på hvor jeg ser hva akkurat nå. Jeg har dog begynnt å se hvor tråden ligge før jeg svarer og prøver å få vekk de trådene fra navarsete lista som ikke hører til gruppa [emoji14]

Haha, det går litt i surr ja! Prøver å jenge på så godt jeg kan;)
 
Håper det går greit, du har jo evt mulighet for pergo eller letrozol da?

Ja, og vi klarte det faktisk uten noe hjelp sist, så har trua nå og. Det hjelper bare ikke på at jeg har noen kg for mye, så jobber litt med det nå!
 
Ja, og vi klarte det faktisk uten noe hjelp sist, så har trua nå og. Det hjelper bare ikke på at jeg har noen kg for mye, så jobber litt med det nå!
Jeg har trolig pco, og en mann med nedsatt kvalitet på svømmerene. De to første klarte vi selv, siste er letrozol-spire
 
Det har blitt mange aktive tråder må nesten lese opp hvor jeg var henne i samtalen:p

Ja, og jeg tror jeg skravler med Sara i di fleste og deg i noen:) men så gøy da! Håper bare flere henger seg på. Selv om mannen virker letter oppgitt:p
 
Det har gått over her

Da satser jeg på at det går over rimelig kjapt her og. I dag er a høyt og lavt og "løper" rundt og erter. Så rimelig sikker på at ho blir sovende godt i natt;)
 
Back
Topp