Du vet du er høygravid når...

charmiiss

Gift med forumet
Aprillykke 2017
...

- Du må sitte på sofaen og krysse bena til samboern kommer ut fra badet så du kan LØPE og tisse fordi blæra di er en helt ny grad av sprengt.
- Du banner høyt fordi babyen sparker deg i ribbeina og det svir.
- Du ikke lenger gidder å ta opp ting fra gulvet og lar det ligge til samboer kommer hjem.
- Babyen allerede er sjefen i livet ditt fordi h*n bestemmer til hvilken grad du faktisk kan sitte oppreist uten å få juling i ribbeina.


Artig med en sånn tråd nå som vi nærmer oss slutten og ting begynner å bli.. intressante.
 
- Når du skal opp fra sengen og grynter som en hval
- Du tisser, tørker deg.. Så må du tisse igjen :rolleyes:
- Du er sint på mannen og kan ikke forklare hvorfor..
- Din nyeste hobby er å lese fødselshistorier og google etter modningstegn
 
- Alt gjør vondt. Sove. Sitte. Stå. Bøye seg.
- en begynner å vagge! Gjorde aldri det i sist svangerskap, men på fredag merket jeg det for første gang. Mannen la også merke til det.
- det presser sånn på nedover at det føles som om ungen konstant er på vei ut...
- nye vondter dukker opp som gjør at en plutselig får flashbacks til forrige fødsel og hvor vondt det faktisk gjorde...
- En begynner å tenke på alt en ikke har klart til ungen kommer!
 
- Når du skal opp fra sengen og grynter som en hval
- Du tisser, tørker deg.. Så må du tisse igjen :rolleyes:
- Du er sint på mannen og kan ikke forklare hvorfor..
- Din nyeste hobby er å lese fødselshistorier og google etter modningstegn

Hahaha, det der kunne jeg også skrevet! Hvor mange ganger har ikke jeg googlet "hvordan kjennes rier ut" :knegg:
 
- når du er skuffa når du våkner om morgenen, fordi fødselen ikke starta den natta heller...

- når du har 2 antrekk å ha på deg, selv om skapet er stappfullt. Du får bare ikke på deg noe av det.

- når du irritert våkner fordi det krever 500 kcal å snu seg i senga, hvis du får det til på første forsøk.
 
Når du håper prompen som lager magevondt, egentlig er starten på rier [emoji85]

Når du trenger flere minutter på å forberede deg på kraftanstrengelsen det er å komme seg opp av sofa og seng.

Når du nesten er blitt avhengig av nesting. "Er det VIRKELIG ikke noe mer jeg kan gjøre klart??"

Ja.. Og så denne luktecravingen da.. [emoji56] Når du fabler om vaskepulver- og kjellerlukt hele dagen lang, og turene i kjelleren er dagens absolutte høydepunkt.
 
Når samboeren må ta på deg sokkene fordi du ikke orker å bøye deg.

Når samboeren må ta av deg sokkene fordi de er så trange rundt de hovne, røde beina.

Når du gulper hver gang du bøyer deg/reiser deg opp.

Når du må ha en liten pause på veien til postkassa fordi det kjennes ut som om det kommer et hode i 120 ut der nede.
 
Når å snu seg i sengen må gjøres hakk for hakk, med innlagt pause når du har kommet halvveis, fra den ene siden og over til ryggen[emoji23]
 
68abe462aed47e4e1cb34f74b59c3dbb.jpg

DA er man høygravid, da!! [emoji33] [emoji33] [emoji12]
 
Hæ, har denne tråden også havnet på våre leker....? ikke rart trådene våre dør ut. :(
 
Hæ, har denne tråden også havnet på våre leker....? ikke rart trådene våre dør ut. :(
Mmhmmmm.. Jeg skjønner ikke helt greia.. Leker er jo sånne tråder med korte svar som kanskje ikke er fullt så interessante for andre, tenker jeg [emoji14] Føler ikke denne og en del av de andre går innunder den kategorien. [emoji19]
 
Mmhmmmm.. Jeg skjønner ikke helt greia.. Leker er jo sånne tråder med korte svar som kanskje ikke er fullt så interessante for andre, tenker jeg [emoji14] Føler ikke denne og en del av de andre går innunder den kategorien. [emoji19]
Enig med deg!
 
Back
Topp