Terminliste November 2017

Status
Stengt for ytterligere svar.
:oops::Heartbigred

Skal vi få oppdatert denne terminlista med de som har kommet i det siste og de som dessverre har falt fra?

Alle som har skreve i tråden hær er lagt til eller fjerna helt fram til i går kveld. Å de som har skreve sæ på i dag legg æ til når æ e hjæm med pctillgang.

Alle som har skreve i tråden hær er lagt til eller fjerna helt fram til i går kveld. Å de som har skreve sæ på i dag legg æ til når æ e hjæm med pctillgang.

18.november
Verpesyk90 (KK) Verpesyk90 mistet i helga :( :(

Hadd vært veldig greit om de skrev innpå hær så æ e sikker på at de ønsket seg av lista eller om de ønsker å stå på de vi har mistet.

Hadd vært veldig greit om de skrev innpå hær så æ e sikker på at de ønsket seg av lista eller om de ønsker å stå på de vi har mistet.
Ja jeg er enig med deg, men min tanke var at mange kanskje ikke vet at de bør si i fra til deg her og at de kanskje har nok med sitt etter at de mistet. :)

Tror de fleste som mister trekker seg ut av gruppa uten å melde ifra i diverse tråder..

Jeg regner ut i fra da jeg skulle hatt mens (7feb) og regner med at EL var rett før jeg skulle hatt mens etter det (10mars) så blir terminen min den 20.nov enn så lenge :)

Jeg har mistet, dessverre. Så du kan stryke meg av lista. Hadde termin 24. november. Lykke til videre til alle!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp