Hipp, hipp hurra for Lille U som er 2 år i dag [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan fort bli sånn ja. Søvn avler søvn og man dupper plutselig på legekontoret [emoji23]Da ender jeg bare i en koma tilværelse [emoji14]
Gratulerer med toåring i hus [emoji169][emoji169]Hipp, hipp hurra for Lille U som er 2 år i dag [emoji3]
Ut å lufte hund så finne senga
Har sett paradise hotel nå[emoji85][emoji85] vet jeg er alt for gammelt til å se på det. Men det er så morsomt[emoji23][emoji23][emoji23]
Våken etter at kengubarnet våknet gråtende pga voksesmerter
God morgen. I dag ble det brå start da L fant ut at mamma og han skulle stå opp kl 0500
Ikke i dst hele tattPrøver å si det til han. Men han var veldig bastant på at sengen ikke var plassen [emoji14] god morgen fått sovet godt?
Tusen takk søta ❤❤Hipp hurra for søteste du idag!![emoji1][emoji1189][emoji257][emoji322] håper du får en fantastisk dag!!
Hjalp med massasje og paracetVoksesmerter er grusomt. Håper de gikk fort over [emoji169]
God morgen synGod morgen![]()
Håper du får en fin dag på jobb ❤Noe trøtt og tett i huet [emoji23] Så våkna 3-4 ganger av tett nese. Men hadde nesespray på nattbordet da. Hjalp.
Menmen. Frokost nå også stelle oss før skole og jobb
Du da?
Så bra! Minsta sliter også innimellom med detHjalp med massasje og paracet
Tusen takkHåper du får en fin dag på jobb [emoji173]
Du er så greiDa har jeg stemt i dag også![]()
Oj det var billigSå bra. Lykke tiljeg jobber bare i dag så langhelg. Til frøkna. 2 nye vikingsko til 500kr
![]()
Å ?Ikke i dst hele tatt
Gratulerer til UHipp, hipp hurra for Lille U som er 2 år i dag [emoji3]