H
Hod bedringja veldig kjekt
Thank u![emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
H
Hod bedringja veldig kjekt
Prøver å si det til han. Men han var veldig bastant på at sengen ikke var plassen [emoji14] god morgen fått sovet godt?Uff det var tidlig
@sliten.no
Er i morgen
Det er jo det.
Det er bare. Tgk!!
Jeg prøver!Jeg vet....[emoji85] men har tro på at det kanskje blir annerledes denne gang[emoji6]
Nå skal jeg ta å synke ned i sofaen en liten time. Måtte å trene først. Men nå kjenner jeg at jeg er ganske sliten![]()
Voksesmerter er grusomt. Håper de gikk fort over [emoji169]Våken etter at kengubarnet våknet gråtende pga voksesmerter
Usj. Tidlig detGod morgen. I dag ble det brå start da L fant ut at mamma og han skulle stå opp kl 0500
Syns det er veldig gøy å prate med dere alle da [emoji169]Joda, du er jaggu i godt driv for tiden![emoji2] veldig moro!!
God morgenGod morgen![]()
Bra der?God morgen![]()
Noe trøtt og tett i huet [emoji23] Så våkna 3-4 ganger av tett nese. Men hadde nesespray på nattbordet da. Hjalp.Bra der?![]()
Hva til frokost?Noe trøtt og tett i huet [emoji23] Så våkna 3-4 ganger av tett nese. Men hadde nesespray på nattbordet da. Hjalp.
Menmen. Frokost nå også stelle oss før skole og jobb
Du da?
Ja si det til lille mann som har lekt litt. Spist og skifta bleie så var det på tide å legge seg å sove.Usj. Tidlig det![]()
God morgen frøken.God morgen![]()
Stemt? På hva da...* følelse av å ha glemt no*Da har jeg stemt i dag også![]()
Bra derGod morgen frøken.