♫ Skravletråd Mars ♫

Hei alle sammen.
Lister meg sånn forsiktig inn med et stort "UNNSKYLD" skilt. Jeg tok en sånn ufrivillig frivillig pause på noen mnd. Det ble litt mye for meg over alt. Men nå dypper jeg tåen i vannet og skriver litt her inne :)
Så, hvordan har alle det, og har dere savnet meg? :)
Er så koselig å se deg her inne igjen så nå sitter jeg her med ett stort SMIL :D :D :D

God kveld :)
Noe spennende som skjer?
Her spiser jeg kokosboller og ser på Supernatural.
I morgen tenkte vi å ta en tur på badeland med frøkna før vi skal til sykehuset og snakke med barnelegen :)

Jeg passer på sofaen og vurderer nettshopping[emoji12]
Blitt forkjølet så da er det synd på meg[emoji23]

Åh? Vi har to forskjellige her faktisk. Vi veksler litt da. Men de har norsk mat også. Den ene plassen tom kjøttkaker i brun saus [emoji14]

Men den eldste restauranten har fått nye eiere og alle de som styrte den før har flytta til Kina.... Bare veldig skuffa! De som har den nå lager ikke særlig god mat og har ett forferdelig rykte på seg fra bysiden også.

Så da har vi kun en plass igjen [emoji14] Men de har god mat de altså [emoji14] Bare den andre har vært her i over 30 år. Så er så vant med den.

Har ikke deres annen mat enn kinamat i tillegg da? For da kunne vel de tatt noe av det andre og du kinamat? :)
Kjøttkaker i brunsaus:p Jo de har andre ting, men da må vi helt ned til sentrum, og det er sånn 20 min kjøretur.

Vi har en ikke så langt unna, men alt jeg har kjøpt der i fra har vært kjempe sterkt, og de har kun Kina mat på menyen. Også har vi en til som ikke er så langt unna, men den er ikke noe god, og har vel vært stengt ned ett par ganger :p

Men min søster bor rett ved siden av en, så neste gang vi drar dit, DA skal jeg ha Kina mat. Bare så dumt at hun bruker å komme til oss.

Kjøttkaker i brunsaus:p Jo de har andre ting, men da må vi helt ned til sentrum, og det er sånn 20 min kjøretur.

Vi har en ikke så langt unna, men alt jeg har kjøpt der i fra har vært kjempe sterkt, og de har kun Kina mat på menyen. Også har vi en til som ikke er så langt unna, men den er ikke noe god, og har vel vært stengt ned ett par ganger [emoji14]

Men min søster bor rett ved siden av en, så neste gang vi drar dit, DA skal jeg ha Kina mat. Bare så dumt at hun bruker å komme til oss.
Hahaha. Da MÅ dere være flittigere da [emoji14] Tror de som har kjøttkaker tenkte det er mange pensjonister ute på dagtid. For farmora mi vil også alltid der å spise. Så ett smart trekk syns jeg

Hørtes godt ut med sterk mat. Jeg elsker sterk mat. Det skal brenne ned halsen sitter jeg [emoji23]

Heeei Daim!!![emoji7] så koselig å se deg igjen! Klart vi har savnet deg!![emoji173]
Håper alt er bra med dere?
Alt er fint med oss nå [emoji4]
Enn med deg og de vakre gutta?

Hahaha. Da MÅ dere være flittigere da [emoji14] Tror de som har kjøttkaker tenkte det er mange pensjonister ute på dagtid. For farmora mi vil også alltid der å spise. Så ett smart trekk syns jeg

Hørtes godt ut med sterk mat. Jeg elsker sterk mat. Det skal brenne ned halsen sitter jeg [emoji23]
Ja, er smart salgstriks og ha sånne retter på menyen og. Da har de mat som passer for alle. Haha ja skal invitere meg selv på besøk til henne i helgen, kun så jeg får kinamat!
Ja, elsker sterk mat jeg og, men var vel gravid siste gangen jeg spiste der, og da var det ikke så godt :p Og største nekter å gå inn der. Får ta å reise til sentrum å dra meg noen på lunsj en dag tror jeg. Fikk ille lyst på god mat nå :p

Jeg passer på sofaen og vurderer nettshopping[emoji12]
Blitt forkjølet så da er det synd på meg[emoji23]
Lov med netshopping da ;)
Nå minna du meg på at jeg skulle ga sjekka rundstykkeform :) tenkte å kjøpe i bursdagsgave til samboer, fra frøkna.
Du vet ikke tilfeldigvis om de har det på jernia? Eller en annen butikk.

God bedring ♡

Back
Topp