God morgen.
Mandag og ny uke
God formiddag[emoji2]
Mye planer denne uka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen.
Mandag og ny uke
God morgen alle sammen
Huff, føler at alt før 8 er tidligStår opp 0645 hver morgen. Må jo få de klare til skolen.
Prøv litt cola du [emoji14] Skader vel ikke haha [emoji87]
Men står opp rundt 7 hver morgen En foreldresamtale, en "konsert" (kulturskolen har blåse-kveld og aspiranten min skal være med på to innslag) og årsmøte i korpset hvor jeg regner med å havne i styretGod formiddag[emoji2]
Mye planer denne uka?
Jepp. Jeg tenker det er lurt.Alltid greit å få det i journalen hans også[emoji4]
Årh, hele helgen ja, det er jo litt kjipt. Bra du får noen fri helger i mellom da.Jobber hver 4. ja[emoji4] fredag, lørdag og søndag..
Hver 2. helg må være kjipt...[emoji15] helgen er jo ødelagt selv om du bare jobber lørdag?
Han liker ikke ananas på pizza [emoji14] Men han kan jo ikke forby det. Men han vil [emoji14] hahahaHæ?![emoji15] hvorfor det??
[emoji7] Er jo så nydelige også de små [emoji7]Blir kanskje valper på dere daaa![emoji173]
Ikke sant!Vi hadde besøk av en 7 åring i helga som har sett hele ringenes herre
Var nok det haha [emoji14]Huff, føler at alt før 8 er tidligMen står opp rundt 7 hver morgen [emoji14]
Sov heller en time med minste, sikkert sunnere enn cola til frokost![]()
Hørtes godt ut. Begynner bli sulten igjen jeg.. Kan ikke gå inn på kjøpesenteret her. For da blir hundene alene i bilen. Og de uler![]()
[emoji7] Er jo så nydelige også de små [emoji7]
![]()
Her er de fra i fjor og andre hunden til mamma. Jeg skal koooose med de jeg [emoji23][emoji7]
God morgen![]()
Du er snart mer lojal enn meg du![]()
(jeg stemmer selvsagt hver dag altså!)
God morgen![]()
Høres ut som du har en spennende jobb![]()
Ja. Allergivennlig [emoji7] Heldigvis for meg [emoji14] Men er jo en del pelsstell da. Må greies hver dag helst for ikke knuterSå nydelig!
Er denne rasen en såkalla "allergivennlig"?
Hva da det ble ? [emoji1]God formiddag. Ble tidlig lunch idag gitt.
Ikke enkelt når en er så sulten at en skal føle at en dør![]()
Idag er jeg fryktelig trøtt
Våkner liksom ikke.
Var nok ikke lurt å rydde hus frem til 23.30 i går. Men, nå er huset gullene rent når jeg kommer hjem etter jobb.
Og det er en deilig følelse.
Omoklubbkasse.noLegg ut link igjen så skal jeg stemme[emoji2]
Trodde det bare funket en gang...