Nettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Gravemaskin er tøft[emoji12]
Minstemann her tok med seg hele avdelingen i barnehagen for å se på gravemaskin som lager en vei for oss[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Da har jeg fått litt rødt i glasset og venter bare på at maten skal bli ferdig![]()
[emoji5] [emoji5]Oh no. Kvalm. Hele sjokkisen vekke![]()
Kyllingvinger, dipp og salatHva spiste dere i kveld?[emoji2]
Ikke sånn jeg mente. Tenker om han får den søvnen han trenger når han er lenger oppe . Om han da tar igjen med å sove litt lengerDet hadde nok gjeldt dersom vi bare hadde hatt et barn....
Er bare eldste som er opp.
De to små påvirkes nok ikke av at han er lenge oppe![]()
Jammen er man effektiv når man må.
Eldste sov jo borte og plutselig fikk jeg ordna at minsta også sov borteSå da kasta jeg mannebeinet ut til kompiser på fest også tar jeg festen hjemme. Så måtte først kjøre med ting til eldste også minsta opp til farmora. Snakke litt før jeg kjørte avgårde. Så måtte jeg kjøre mannen til der han skulle da.
Fikk rydda og tatt huset fint før jeg kasta meg i dusjen og nå har jeg ordna og kledd meg og alt.
Så nå sitter jeg fint her og venter på venninna mi skal ringe så jeg kan hente hu også [emoji23]
*puste litt ut* [emoji41]
Har gjort det siden jeg kunne slappe avKos deg snuppa[emoji2]
Fordi kb skal spille fotballcup
Sovna til slutt.[emoji5] Men kjenner at det ble lite søvn ja [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Jeg er 172 og mannen er 186[emoji4]
Et til å ja over vaskemaskin
Ja er det, møkk lei sykdom så håper vi holder oss friske en stund nåGodt det![]()
Da må vi bare skravle i vei [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji4]
Kos dere med film[emoji2]
Kaffe og godis og krim på tv [emoji7] [emoji7] [emoji7]![]()
Håper detJa er det, møkk lei sykdom så håper vi holder oss friske en stund nå![]()
Ok dummeste man kan gjøre er å drikke cola... for ikke sove * sukk * og snart 6 timer til jeg skal opp....
Ok dummeste man kan gjøre er å drikke cola... for ikke sove * sukk * og snart 6 timer til jeg skal opp....
Stemmer. Men kan multiqoute...
God kveldHåper dere alle har hatt en fin dag
![]()