Nettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Gravemaskiner og lastebiler, og ikke minst busser er skikkelig poppis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Fant det ut[emoji2]
Vi mangler fortsatt 3 aktive da...
Ok dummeste man kan gjøre er å drikke cola... for ikke sove * sukk * og snart 6 timer til jeg skal opp....
Ja er detSkikkelig besøks helg på dere![]()
Hørtes ut som en fin planFår besøk da ogsåellers blir det en tur innom parken ,kjøpe boller og frimarked
![]()
Takkfor detGratulerer [emoji7] [emoji307]
PÅ fb profilrn sin denne gangenÆsj[emoji15] legger ut hvor?
Det er det men da blir det jo pauseHeia, heia!![emoji2] kult med rundt tall!!
Mhm det hadde vi uten tvilDa hadde vi fått sykt mange innlegg på en dag[emoji23][emoji33]
Hva slags krim da?Kaffe og godis og krim på tv [emoji7] [emoji7] [emoji7]![]()
HHørtes ut som en fin planher skal det bli rolig dag i morgen, så håper på fint vær så det er greit å være ute
![]()
Mord og mysterier på vox kanalen [emoji4]Hva slags krim da?
Ja er detliker godt besøk jeg
hvordan er deres helg?
God kveld søte duGod kveldHåper dere alle har hatt en fin dag
![]()
Det vil jeg tro er greit jaJagreit å ha venner med hester, geiter, sauer og kaniner
![]()
Ah kos deg daMord og mysterier på vox kanalen [emoji4]
UffdaÅ gå tur med hunden på kvekdstid er ikke noe for sånne skvetne som meg
Takk det gjør jeg.For til og strikke litt samtidig.Skikkelig kveldskos [emoji7]Ah kos deg da![]()
Cola = sukker + litt ADHD-13 timers vakt = ikke No søvn [emoji14] [emoji12]Oi, sliter du å sove av cola? Kjipt datidligvakt i morgen?