Gravemaskin er kultNettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gravemaskin er kultNettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Tatt noen smuglere på jobben i det siste? Var det ikke noe slikt du jobber med?
Kos dereDa har jeg fått litt rødt i glasset og venter bare på at maten skal bli ferdig![]()
He he kjipt ned regnEi svart trang bukse og en svart litt dressaktig stram topp med litt kløft ble det.
Funderte på kjole. Men regner ute og er kaldt [emoji23]
Det er det ogsåAh. Hørtes godt ut da![]()
Hmm skal jeg invitere noen damer hit neste fredag da tro
Må ut av huset kl 9 på lørdagsmorgen..
Effektiv du er daJammen er man effektiv når man må.
Eldste sov jo borte og plutselig fikk jeg ordna at minsta også sov borteSå da kasta jeg mannebeinet ut til kompiser på fest også tar jeg festen hjemme. Så måtte først kjøre med ting til eldste også minsta opp til farmora. Snakke litt før jeg kjørte avgårde. Så måtte jeg kjøre mannen til der han skulle da.
Fikk rydda og tatt huset fint før jeg kasta meg i dusjen og nå har jeg ordna og kledd meg og alt.
Så nå sitter jeg fint her og venter på venninna mi skal ringe så jeg kan hente hu også [emoji23]
*puste litt ut* [emoji41]
Fordi kb skal spille fotballcupHvorfor må du ut av huset?[emoji4]
Skap var planen![]()
Nei. Men de stakkars folka som kjører meg hører nok veldig mye sang fra meg. Jeg og venninna kunne visst mange sanger når vi skulle hjem sent en lørdagsnatt [emoji23]
Hahaha [emoji23] ja da kan det bare være
Det fikk jeg.En liten bytur og et kafebesøk i dag [emoji16]6 timer er ikke noe å skryte av nei.
Håper du får en fin dag tiltross for litt lite søvn
Er så typisk... her har jeg sittet i en hall å sett på jenta mi spille i hele dag, mens solen har vært fremme. Så fort hun er ferdig og jeg har tenkt å ut å gå tur i vårsola... ja da blir den borte og det blir surt ute igjen. Finne på da da tro?
Sovna til slutt.[emoji5] Men kjenner at det ble lite søvn ja [emoji23] [emoji23] [emoji23]Håper du fikk deg litt søvn til slutt[emoji4]
Gratulerer [emoji7] [emoji307]Oj hadde visst 11 års bryllupsdag i går vi
Å der var Faurepresentanten i klassen til kb ute igjen å legger ut ting hun ikke bør..
Uff legger ut hvor og hva [emoji15] [emoji15] [emoji15]Æsj[emoji15] legger ut hvor?
Er dere høy?
Hjemme
Sliten etter både bæring av ved og matlaging til mange. Nå skal roen senke seg
I kveld skal vi se børning 2[emoji16]
Et til å ja over vaskemaskinHvilket skap?[emoji4]