Vi har alltid praktisert 5 etter hverandre. Men vi har vel aldri vært strenge på det om noen har 6-7 etter hverandre en sjelden gang innimellom. Bare har minnet på reglene.
Ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har alltid praktisert 5 etter hverandre. Men vi har vel aldri vært strenge på det om noen har 6-7 etter hverandre en sjelden gang innimellom. Bare har minnet på reglene.
Så spennende da, har et par stykker som også hadde elsket det dersom naboen hadde hatt detNettopp vert ute en tur med jenten. Naboen har gravemaskin på tunet. Dette er jo svært spennende[emoji12]
Så spennende da, har et par stykker som også hadde elsket det dersom naboen hadde hatt det
Hva skal dere spise?Da har jeg fått litt rødt i glasset og venter bare på at maten skal bli ferdig![]()
Kyllingvinger med dipp og sen salat (salat, blå druer, serrano, hvit castello og balcamico)Hva skal dere spise?
Da har jeg fått litt rødt i glasset og venter bare på at maten skal bli ferdig![]()
Jeg gjør detSå deilig. Kos deg med det røde[emoji6]
Kyllingvinger med dipp og sen salat (salat, blå druer, serrano, hvit castello og balcamico)
Det er jeg ogsåNå ble jeg og sulten[emoji7]
Bon appetitt
Ei svart trang bukse og en svart litt dressaktig stram topp med litt kløft ble det.He he det synes jeg også inimellom
Hva skal du ha på?
Ah. Hørtes godt ut daVi har stort sett skine eller pepperoni på
Noen anger kjøttboler
Ååh. Så koseligDa har jeg fått litt rødt i glasset og venter bare på at maten skal bli ferdig![]()
Ei svart trang bukse og en svart litt dressaktig stram topp med litt kløft ble det.
Funderte på kjole. Men regner ute og er kaldt [emoji23]
Jammen er man effektiv når man må.
Eldste sov jo borte og plutselig fikk jeg ordna at minsta også sov borteSå da kasta jeg mannebeinet ut til kompiser på fest også tar jeg festen hjemme. Så måtte først kjøre med ting til eldste også minsta opp til farmora. Snakke litt før jeg kjørte avgårde. Så måtte jeg kjøre mannen til der han skulle da.
Fikk rydda og tatt huset fint før jeg kasta meg i dusjen og nå har jeg ordna og kledd meg og alt.
Så nå sitter jeg fint her og venter på venninna mi skal ringe så jeg kan hente hu også [emoji23]
*puste litt ut* [emoji41]
Likte så godt disse kaktusene fra Ikea [emoji14] Måtte bare ha de haha [emoji56]![]()
Kaken til i morgen
![]()
Gå inn på tråden om konkurransen og se![]()