>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hihi. Du får gjøre detJaaa. Var snilt av han. Tror jeg må legge minste i middagstid flere gangerVar veldig godt og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi. Du får gjøre detJaaa. Var snilt av han. Tror jeg må legge minste i middagstid flere gangerVar veldig godt og.
Jeg handlet middag.Hehe, fikk du gjort noe på lista di?[emoji2]
Fikk ombokket og ventet nå på at flyet hjemover skal begynne å bevege på segOisann. Den tur var ikke ment to be[emoji53]
Så da kom du deg ikke avgårde da?
Kjempegodt er det og unga sluker det nedpå [emoji7]
Er han syk stakkars?
Tror jeg får sjokk. Samboeren min står å lager middag i dagBiff med reste potetmos
Er ikke ofte han lager noe annet en hamburger.
God bedring til storebror[emoji4]
Lager makaroni som vanlig. Siler den og hiver det oppi den varme gryta igjen. Så har jeg oppi rundt 1.5 dl matfløte som jeg rører rundt også en pakke med raspa cheddarost. Røres rundt til alt er ostete og glinsende.Men hvordan lager du det? Smelter bare osten oppå? Eller lager du en ostesaus?
Lager makaroni som vanlig. Siler den og hiver det oppi den varme gryta igjen. Så har jeg oppi rundt 1.5 dl matfløte som jeg rører rundt også en pakke med raspa cheddarost. Røres rundt til alt er ostete og glinsende.
Sikkert ikke særlig sunt... Men veldig godt med noe så enkelt.
Litt ekstra med havsalt og litt piffi på etterpå. Unga tar ketchup selvsagt [emoji23]
Da var man mett og godAt makaroni og ost kan være så godt da [emoji7]
Haha! Må ha litt ketchup og krydder på, så er det bra!
He he det spiser vi aldri faktisjDa var man mett og godAt makaroni og ost kan være så godt da [emoji7]
Så bra du fikk ombooket å kom deg avgårdeFikk ombokket og ventet nå på at flyet hjemover skal begynne å bevege på seg
Å jegJeg er en av de få som ikke spiser ketchup[emoji85]
Kjempesnadder. Det er aldri rester hvertfall [emoji23]Herlighet så godt det høres ut. Skal apsulut prøves[emoji1360]
Jada. Jeg er bare ikke så stor på ketchup. Men har jeg piffi, er alt bare fantastisk [emoji23] Elsker piffiHaha! Må ha litt ketchup og krydder på, så er det bra!
Å jeg![]()