♫ Skravletråd Mars ♫

For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...

Tenåringsfaktene er kjekke allerede ja [emoji85]
Hvirfor ikke?
Min legger ut på youtubr, aldri sett på det som noe problem

Noen som vet hva slags konkurranse det er snakk om? Skravling i termingrupper? Hva hvis man ikke er med i noen termingruppe da?

Noen som vet hva slags konkurranse det er snakk om? Skravling i termingrupper? Hva hvis man ikke er med i noen termingruppe da?
Da er du, i likhet med oss som ikke har en gruppe med 15 aktive, ikke med. Så vi skravler og koser oss her :-)

Da er du, i likhet med oss som ikke har en gruppe med 15 aktive, ikke med. Så vi skravler og koser oss her :)

Ok, så da havner vi utenfor konkurransen vi da? Men topp 100 gjelder fortsatt, eller? Får bare fortsette å la skravla gå her da. :)

Hvor gammel er hun?min er snart 11 år og har en pappa som jobber innen it, vi følger nøye med
Mi er blitt 11 år gammel [emoji14] Hu har en pappa som absolutt ikke er it hvertfall. Og jeg er vel ikke så dyktig jeg heller. Har full kontroll over hva hu er på når hu er på nett da og nettvett snakker vi om daglig helst.

Får vente litt til med youtube [emoji85]

Mi er blitt 11 år gammel [emoji14] Hu har en pappa som absolutt ikke er it hvertfall. Og jeg er vel ikke så dyktig jeg heller. Har full kontroll over hva hu er på når hu er på nett da og nettvett snakker vi om daglig helst.

Får vente litt til med youtube [emoji85]
He he vi har også full kontroll som en av de få av foreldre i klassenhans

Ok, så da havner vi utenfor konkurransen vi da? Men topp 100 gjelder fortsatt, eller? Får bare fortsette å la skravla gå her da. :)
Topp 100 har vi.

Men termin og barselsforum konkurransen er for å få liv på de underforumene. Håper de lykkes, selv om det ikke er noe for meg. (det er jeg i tvil på om det hadde vært uansett. Men jeg har ikke terminforum med så mange skravlende)

Back
Topp