Tror igså detElsker de nederste! Men mulig de blir litt for rosa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror igså detElsker de nederste! Men mulig de blir litt for rosa.
Hvirfor ikke?For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...
Tenåringsfaktene er kjekke allerede ja [emoji85]
Ja ! [emoji56]Ser jeg har noe og glede meg til [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Er nok jeg som ikke er komfortabel med det. Syns hu er altfor ung enda hvertfallHvirfor ikke?
Min legger ut på youtubr, aldri sett på det som noe problem
Hvor gammel er hun?min er snart 11 år og har en pappa som jobber innen it, vi følger nøye medJa ! [emoji56]
Er nok jeg som ikke er komfortabel med det. Syns hu er altfor ung enda hvertfall![]()
Da er du, i likhet med oss som ikke har en gruppe med 15 aktive, ikke med. Så vi skravler og koser oss herNoen som vet hva slags konkurranse det er snakk om? Skravling i termingrupper? Hva hvis man ikke er med i noen termingruppe da?
Da er du, i likhet med oss som ikke har en gruppe med 15 aktive, ikke med. Så vi skravler og koser oss her![]()
Mi er blitt 11 år gammel [emoji14] Hu har en pappa som absolutt ikke er it hvertfall. Og jeg er vel ikke så dyktig jeg heller. Har full kontroll over hva hu er på når hu er på nett da og nettvett snakker vi om daglig helst.Hvor gammel er hun?min er snart 11 år og har en pappa som jobber innen it, vi følger nøye med
Hvilke ble det? [emoji16]Da var nye gardiner bestilt, så får vi se hvordan det blir
Vi får skravle ekstra masse her vi [emoji23]Noen som vet hva slags konkurranse det er snakk om? Skravling i termingrupper? Hva hvis man ikke er med i noen termingruppe da?
He he vi har også full kontroll som en av de få av foreldre i klassenhansMi er blitt 11 år gammel [emoji14] Hu har en pappa som absolutt ikke er it hvertfall. Og jeg er vel ikke så dyktig jeg heller. Har full kontroll over hva hu er på når hu er på nett da og nettvett snakker vi om daglig helst.
Får vente litt til med youtube [emoji85]
De mørkesteHvilke ble det? [emoji16]
Kos deg [emoji8] Hva skal du lage for noe godt da? [emoji56]
Au da[emoji20] god bedring!
Topp 100 har vi.Ok, så da havner vi utenfor konkurransen vi da? Men topp 100 gjelder fortsatt, eller? Får bare fortsette å la skravla gå her da.![]()
Litt trist at vi ikke får vært med....[emoji20]
Fine!De mørkeste
Hørtes godt ut [emoji7]I dag ble det chicken curry![]()
Godt å se det ikke bare er vi som er strenge.For "alle" andre gjør det. Eldste her i hus og maser og jeg sier at når hu er over 20 år så går det greit [emoji23] Vil ikke ha hu på youtube altså...
Tenåringsfaktene er kjekke allerede ja [emoji85]