UltralydBildene av våre søte små<3

12 uker , frisk og rask <3 og Lille er 6 cm :D

skjermbilde-2017-03-02-kl-12-59-33-png.219870


Hjerteslag var på 162.

Fikk vite at morkaken min ligger på undersiden. Men Gyn a at dette kan forandre seg, og at vi skulle se på det på OUL i uke 18.

Noen med erfaringer fra dette? Jeg vil jo helt kunne føde vanlig, og ikke keisersnitt!

Gratulerer!

Min lå foran på OUL. Og den flyttet seg ikke. Så jeg fikk pks, ville helst føde vaginalt. Men det er fryktelig liten sjanse for at den ikke flytter seg altså[emoji4]

Er den fortsatt foran på OUL innkalles du til ny ul i uke 32 og så i uke 36.
 
Last edited:
Gratulerer!

Min lå foran på OUL. Og den flyttet seg ikke. Så jeg fikk pks, ville helst føde vaginalt. Men det er fryktelig liten sjanse for at den ikke flytter seg altså[emoji4]

Er den fortsatt foran på OUL innkalles du til ny ul i uke 32 og så i uke 36.

Tusen takk for svar! Er ikke mye å gjøre md det :p Blødde du under svangerskap?

Hvordan ligger den nå, i dette svangerskapet?=)
 
Tusen takk for svar! Er ikke mye å gjøre md det :p Blødde du under svangerskap?

Hvordan ligger den nå, i dette svangerskapet?=)

Nei, jeg var driiiit skuffa... Følte at jeg ble snytt for fødsel... I tillegg har jeg litt operasjonsangst... Så for meg var det ikke noe gøy... Men ungen må jo ut. Og man kan være glad for at man lever i en tid hvor man kan se slike ting.

Blødde ved flere anledninger, ja. I ettertid sa de at det nok var pga morkaken. Men slapp unna store og voldsomme blødninger[emoji4]

Jeg vet ikke hvordan det ligger an denne gangen. Skal på enda en TUL på fredag. Får høre hvordan det ligger an da. Men de sier ikke pks før man ikke ser forandring før i uke 32/36[emoji4]

Det jeg har tenkt litt på er om jeg Ev må settes i gang nå, og hvordan det vil gå med tidligere ks... Og litt på det at man gjerne har en litt større sjanse til å gå gjennom det samme en gang til, ettersom man har hatt det før...
 
Back
Topp