Cravings?

Hahaha!! Godt man ikke er alene om det i alle fall, for ellers ville jeg begynt å lure på om det har klikka for meg [emoji12]
Jeg lurte faktisk på det, før jeg innså at jeg ikke var alene om å ha det sånn :p
Nå gleder jeg meg bare til uka, da står det vasking av klær på planen, sniff sniff, tur på senteret og ikea (sniffe inne der og i parkeringshuset), sniffe bbhugme hver natt også skal jeg lure meg nedi kjelleren til mora til venninna mi som er hjemme i byen her et par uker. Hun bor i blokk og de kjellerbodene lukter magisk! :D Skikkelig sniffeuke :wacky::smiley-bounce015
 
Jeg lurte faktisk på det, før jeg innså at jeg ikke var alene om å ha det sånn [emoji14]
Nå gleder jeg meg bare til uka, da står det vasking av klær på planen, sniff sniff, tur på senteret og ikea (sniffe inne der og i parkeringshuset), sniffe bbhugme hver natt også skal jeg lure meg nedi kjelleren til mora til venninna mi som er hjemme i byen her et par uker. Hun bor i blokk og de kjellerbodene lukter magisk! :D Skikkelig sniffeuke :wacky::smiley-bounce015
Ååå, det hørtes ut som en drømmeuke!! [emoji7] [emoji7] [emoji23] Jeg må passe meg litt for den sniffinga fra oppvaskmaskinen, merker jeg da, for jeg blir litt svimmel av den fuktige lufta. Knis. Men kjelleren funker fint [emoji16] Kos deg med sniffinga til uka!
 
Ååå, det hørtes ut som en drømmeuke!! [emoji7] [emoji7] [emoji23] Jeg må passe meg litt for den sniffinga fra oppvaskmaskinen, merker jeg da, for jeg blir litt svimmel av den fuktige lufta. Knis. Men kjelleren funker fint [emoji16] Kos deg med sniffinga til uka!
Det er det virkelig! :D
Hehe, ikke bare bare å ha slike lyster.
Tusen takk, skal virkelig nyte hvert eneste innpust :D
 
Da var jeg på skolebrød igjen, tenker ofte på det, men unner meg det ikke så ofte da:rolleyes::eek:
 
Hvorfor i all verden ligger denne tråden her og ikke på aprilforum? Er ikke en nedtelling eller leketråd ?
Helt enig. Synes det har gått litt over skog og hei med flyttingen av tråder den siste tiden [emoji14]
 
Har sinnsykt lyst på frossen frukt om dagen!
 
Back
Topp