Jippi, jeg passer størrelse 42 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og noe mer trenger man vel egentlig ikke![]()
Vi er på hytta til svigerfar. Skal snart lage pizza![]()
Jeg fortalte mannen at du bare hadde to par sko, og svaret hans var - "det har du også det, kjære - pr. dag!!!"![]()
Kos dere med ski og svigermor[emoji2]
Send over litt da
Åååh men de hadde isbjørn buksen i riktig str
Men jeg skulle egt ha svart bukse
Like greit å bli ferdig
Vel. Så flere frø enn du ønsker plantet, det blir ikke av alle. Vi sår dessuten stort sett månedsjordbær, "kultivert markjordbær" som kan høstes hele sesongen
Men, i definisjonen som "vi får planter med blomster som blir til bær og mer bær året etter" så har vi hatt suksess hvert år. Men noen plantet fryser i hel hvert år så jeg sår nye til påfyll, og litt nye planer i hagen jevnt over.
Jippi, jeg passer størrelse 42![]()
Grønn er denHvilken farge er Isbjørn da?[emoji4]
Mhm det stemmerSant det, så kan du nyte resten av helgen[emoji2]
Er så langtKom å hent![emoji2]
Ja, men gjør det snart, de vokser ganske sakte synes jegSå moro da![emoji2] kanskje jeg skal prøve!
Ja. Et par klassiske som passer til det meste er kjekt å ha. Og goretex ja. I alle fall på mine kanter av landet.Ja, jeg skulle nok absolutt hatt noen sko til. Savner av og til noe annet enn joggesko eller støvler. Så blir nok en av de første tingene jeg kjøper når jeg er tilbake i jobb etter permisjon
Skulle veldig gjerne hatt noen goretex sko, både til når det regner bare litt og når vi er på tur på fjell/skogen med ungene.
Jeg hadde noen gode varme vintersko, som nå er forliten, men de ble så lite brukt at de er ikke akkurat noe jeg savner. Men ett par pen sko hadde jeg trengt. Kommer jo en sjelden gang hvor jeg faktisk trenger det. Og hadde vært greit å slippe å låne det. Hadde mange før jeg fikk største både med hel og uten, men alt ble for lite, og de fleste var veldig lite brukt. Men ett par hadde jo vært greit å ha![]()
Fantastisk av Norge
Det gjør vifår kose med baby her og. Og jenta koser med hunden
![]()
Grønn er den