Moseskurv eller bedside crib?

snerkulf

Forelsket i forumet
Jeg har hatt sååå lyst på bedside crib denne gangen, men så begynte jeg å kikke på jollyroom sine sider [emoji85][emoji23]
Og moseskurven er jo kjempefin![emoji7]
"Kan" jeg ha moseskurv istedetfor bedside crib?! Ser for meg at begge deler har relativt kort brukstid.

Noen som vil dele noen tanker eventuelt erfaringer?! [emoji1]
 
Jeg har hatt sååå lyst på bedside crib denne gangen, men så begynte jeg å kikke på jollyroom sine sider [emoji85][emoji23]
Og moseskurven er jo kjempefin![emoji7]
"Kan" jeg ha moseskurv istedetfor bedside crib?! Ser for meg at begge deler har relativt kort brukstid.

Noen som vil dele noen tanker eventuelt erfaringer?! [emoji1]
Vi brukte bare moseskurv sist, og det funket veldig bra. Skal bruke det denne gangen også:)
 
Vi brukte bare moseskurv sist, og det funket veldig bra. Skal bruke det denne gangen også:)

Så bra! [emoji1] hvor lenge fikk dere brukt den (vet at det er litt individuelt da, men sånn ca), og har dere en med fast stativ eller gyngefunksjon? [emoji4]
 
Vi hadde bredside crib med førstemann og det var helt uvurdelig for min del. Jeg måtte amme annenhver time natten gjennom til han var åtte måneder og det var utrolig praktisk å legge han rett over i bedside criben som har helt inntil sengen og helt trygg. Frem til han rullet rundt hadde vi grinden på criben åpen sånn at jeg hadde direkte kontakt med han, selv om han lå i egen seng. Det ble aldri problem for oss å få han til å ligge i egen seng. Jeg er superfornøyd! :):) har ikke hatt moseskurv da...
 
Vi hadde bredside crib med førstemann og det var helt uvurdelig for min del. Jeg måtte amme annenhver time natten gjennom til han var åtte måneder og det var utrolig praktisk å legge han rett over i bedside criben som har helt inntil sengen og helt trygg. Frem til han rullet rundt hadde vi grinden på criben åpen sånn at jeg hadde direkte kontakt med han, selv om han lå i egen seng. Det ble aldri problem for oss å få han til å ligge i egen seng. Jeg er superfornøyd! :):) har ikke hatt moseskurv da...

Er akkurat slik bruksområde jeg ser for meg å få bruk for. Vi hadde Leandervugge hengende i taket ved min side av sengen til guttene, det funket bra med første som det holdt å dytte inn smokken til. Men nr 2 var en slik maraton-ammer hele natta, og da var det tungt å måtte opp å løfte han ut :)
 
Så bra! [emoji1] hvor lenge fikk dere brukt den (vet at det er litt individuelt da, men sånn ca), og har dere en med fast stativ eller gyngefunksjon? [emoji4]
Begynner å bli noen år siden;) vi hadde fast stativ. Orket ikke at han skulle vende seg til å bli gynget, Hehe. Vi brukte ikke stativet så mye, men satte kurven oppi sprinkelsengen. Han brukte den ihvertfall 6 mnd:) om ikke lenger.
 
Går jo ann å bruke mosekurven i stua :)

Jooo, men vi bor i verdens minste hus [emoji85][emoji23] Så det er ikke plass til så mye her ihvertfall ikke når vi i perioder skal være 5 stykker fordelt på 68 kvadratmeter (haha kommer til å bli galskap! [emoji12]), men en moseskurv er jo gjerne enkel å flytte fra rom til rom [emoji4]
 
Back
Topp