Kos dere ❤
Kos dere
Jubileum liker vi. Gratulerer. Hvor mange år?
Og her er det date night [emoji173] kose dere!
Ha en fin feiring, og gratulerer!
Kos dere veldig da [emoji178][emoji178]
Kose dere!
Takk, jenter - vi koste oss og tok den helt ut!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere ❤
Kos dere
Jubileum liker vi. Gratulerer. Hvor mange år?
Og her er det date night [emoji173] kose dere!
Ha en fin feiring, og gratulerer!
Kos dere veldig da [emoji178][emoji178]
Kose dere!

Hehe
Måtte innom Bunnpris i dag for å sjekke om de hadde sitronfromasj...det hadde de ikke...Ikke det at jeg skulle ha altså![]()

Både jeg og mannen fri så kost oss i byen. Kafé,museum og shopping . Gutta er på fjellet med besteforeldre og frøkna var i barnehagen![]()

Ja mente det. Kommer det mer? *spent*
God morgen Shoegrl. Godt å se at noen andre også er våken![]()
Men så var det deg, med et nytt profilbilde jo!
Blir helt forvirret av mindre... Blir lite skravling herfra i kveld, mannen og jeg feirer jubileum.Ha en fin kveld damer, skravles snart!
Måtte ringe selvHehe, kjenner til slik prioritering![emoji12] håper mannen fikk fikset!
Det har jeg gjort [emoji173] håper på litt mer romantikk neste gang. Jobb i morgen, så måtte ta det rolig og gå hjem til fornuftig tid.
Ferdig med kjøkkenet, ene badet og starter på å legge på plass klær[emoji1360] er i støtet[emoji16][emoji16]
Mannen våkna 5 minutter før middagen var klar. Så da ble vi alle sammen og han slapp å varme det opp igjenKoselig [emoji7]
Tenkte jeg skulle legge meg.. Men så er det jo en episode av svenske hollywood fruer jeg ikke har sett. Og jeg er ikke trøtt.. Får le litt av Gunilla da![]()
Da har frøkna sovna og samboer er ute og lufter hunden, så da ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk.
Fikk kjøpt meg nesespray i dag da, så det har hjulpet litt på trykket![]()
Får lade tlf. Begynner bli tomt gitt. Batteriet forsvinner raskt når man snakker her inne [emoji23]
Får titte innom her. Lenge siden jeg har hengt i skravletrådene. Har alle det bra?![]()
Da er mini lagt og mannen spiller Xbox på store tvn i stua. Føler meg som en snill kjæreste nå Hehe. Da kan jeg i hvert fall skravle med god samvittighet!![]()
Motiverende i alle fall [emoji6] jeg vant en premie i februar da! Jeg vinner aldri noe så sykt gøy var det!
Dethar du absolutt [emoji173]️ husker det skjedde noe noen uker etter hun ble ett år. Ble plutselig så stor og utviklingen skjedde fort![]()
ROPER :GOD MORGEN alle sammen. DET ER HEEEEELG![]()