Sovetid

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvor lenge sover de små på dagtid?

Her sover snuppa maks 1 1/2 time. Sover hun mer får hun ikke sove om kvelden.
 
Maks to timer. Opp senest 14 i barnehagen. Funker greit. Da er hun i seng 19-1930 og opp 0630
 
Han får sove så lenge han vil, kan og sove 2 lurer. Men han legges ikke for lur nr 2 etter kl 14.30 :) han sover 2-4 timer i barnehagen :)
 
Vi vekker henne ikke, men sover stort sett maks 1-1,5 time. Hun har begynt å bli litt vrang der, så ikke alltid hun sover på dagtid hjemme da. Men i bhg har hun brått sovet 2-3 timer innimellom og [emoji14] sover stort sett 11-12 timer på natta :)
 
Han får sove så lenge han vil, kan og sove 2 lurer. Men han legges ikke for lur nr 2 etter kl 14.30 :) han sover 2-4 timer i barnehagen :)

Oi, sovebarn du har da :)
 
Ikke mer enn 2 timer. Et par ganger har han ikke sovet i det hele tatt.
 
Sover lett 2t frå 12-14. Har hatt lov til å sove ubegrenset(sov då til 14.30), men har starta med litt oppvåkning på natta. Har knepet igjen på sovingen på dagen, men fortsatt oppvåkninger på natt. Blir trøtt mamma av slikt!!
 
Normalen er 30-40 min men noenganger 1-2 timer :) men da som regel i bhg.
 
Som regel rundt 30 min, men ca en gang i uka slår han til med 1-1,5 time! Merker at vi kanskje snart må kutte duppen :)
 
Sover ofte 3 timer hjemme, litt kortere i bhg. Legger seg ca 19, og sovner ganske fort da. Men har begynt å våkne 05.30 da....
 
Som regel rundt 30 min, men ca en gang i uka slår han til med 1-1,5 time! Merker at vi kanskje snart må kutte duppen :)
Tror vi må gjøre det her snart og. Hjemme sover hun sjelden dupp lenger, men kan sove et par timer i bhg. Men hun bruker så lang tid på å sovne på kvelden.
I går sov hun ikke dupp, sovner innen 5 min og sov i 12,5 time :)
 
Back
Topp