Liker virkelig ikke konsistensen inni munnenDet er jo himmelsk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker virkelig ikke konsistensen inni munnenDet er jo himmelsk!
Haha, ja kan virke litt sånn. Flott for oss som bor på rett sted og finner denFor etter å ha lest denne tråden må jeg å kjøpe en til helgen tror jeg
![]()
Klem til deg ❤❤Noe liv her i kveld da?
Fortsatt dårlig her, og har en skikkelig drittdag. Passet dårlig med sykdom i dag som jeg egentlig skulle på familiehuset for samtale :/ Trenger å få opp humøret i dag.
Liker virkelig ikke konsistensen inni munnen
Aner i grunn ikkrSom ny her inne: hva er greia med sitronfromasjen? [emoji14]
Hahaha! Såpass ja [emoji14] Har sendt den lokale remaen mld nå da..... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]Hahaha. Ja, veldig rart at noen har den og ikke andre. Er en Bergens ting! Når jeg var gravid med største måtte jeg på leit etter den selv. Og når er endelig fant, stod jeg på jobb og spiste hele for meg selv [emoji14] gikk noen år før jeg spiste den igjen ja.
Skal investere i skikkelig regntøy da hvertfall haha. Gult! Bare for det er kult"Bergen - byen der babyverdens medlemmer bor" er det som skjer da [emoji23]
God kveld søtaGod kveldinnom en tur nå som jeg endelig har fått frøkna i seng.. ble litt seint når hu kom fra dans 20.30 så mat og til slutt en tur på badet for å bekjempe lusene som har invadert håret hennes [emoji14]
Njæ.. Haha. Samboer er enda sånn for edderkopper [emoji23]Den alderen går over da [emoji14] Bare så det er sagt hihi
Skal investere i skikkelig regntøy da hvertfall haha. Gult! Bare for det er kult
Haha. Får håpe de tar inn til deg nå ta! Eller har en butikk i nærområdet som har inneHahaha! Såpass ja [emoji14] Har sendt den lokale remaen mld nå da..... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]
God kveld synGod kveld![]()
Ja har vært morsomme museum i grunnSpennendehva har blitt shoppet da?
Jeg foretrekker nå andre ting.Den smelter jo på tungen!
Da må du soveVurderer å sove... ligger i sengen og er stup trøtt!
Skjønner godt at du måtte kjøpe en liten ting[emoji171]
ville vente til OUL var unnagjort 
London har vært bra, kroppen min derimot ...Hvordan har London vært i dag?
Da må du sove
God natt og sov godtNei, kaster inn håndkle! I morgen er det jobb og Christine hope showsnakkes!