♫ Skravletråd Mars ♫

Sprekt med farger ja[emoji2]
Men jeg er en kjedelig person med nøytrale farger hjemme[emoji23]
Haha.. Jeg er glad i farger, jeg. Synes det blir så sterilt ellers, og det har jeg nok av på jobb. Går greit med nøytrale vegger osv, men.. Gardiner i farger, eller møbler er flott!

Noe liv her i kveld da?
Fortsatt dårlig her, og har en skikkelig drittdag. Passet dårlig med sykdom i dag som jeg egentlig skulle på familiehuset for samtale :/ Trenger å få opp humøret i dag.

Haha! Det er nok fordi dere bor på feil sted det ;)
Ja. Seriøst! Rogaland jeg... Ingen på noen av de rundt her :o [emoji33][emoji33][emoji85]

Løsninga på dette I-landsproblemet som har vedvart i TO dager er dette - HJEMMELAGET sitronfromasj! :happy093
(Fra pose i første omgang, til helga blir det ordentlig fra scratch!)

Vis vedlegget 219820

Sitron galne folk[emoji23][emoji23]

Og det værste er at jeg aldri har brydd meg om det tidligere, men nå når dere snakker så mye om det. Har jeg gråååådig lyst på[emoji23]

Løsninga på dette I-landsproblemet som har vedvart i TO dager er dette - HJEMMELAGET sitronfromasj! :happy093
(Fra pose i første omgang, til helga blir det ordentlig fra scratch!)

Vis vedlegget 219820
Den posegreia var langt ifra like god.

Får be mannen lage meg panna cotta.... Det funker det også! Men skal google nettet etter sitronfromasj. Om jeg så må kjøre en time og to [emoji23][emoji23][emoji87]

Den posegreia var langt ifra like god.

Får be mannen lage meg panna cotta.... Det funker det også! Men skal google nettet etter sitronfromasj. Om jeg så må kjøre en time og to [emoji23][emoji23][emoji87]

Det fikk duge for i kveld. ;) Men ja - satser på å lage en ordentlig en til helga, vil tro EKTE hjemmelaget er best, vel? :)

Back
Topp