Charonfrøet

Charon

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
6+1 i dag. :happy: Relativt lite symptomer foreløpig, men føler det skjedde noe på 6+0. Litt uggen om morgenen, og trøtt, sliten frossen og litt kvalm om kvelden.
Usikker på om det muligens kan være litt antydning til mage nå, den kommer og går, så kan hende det bare er luft :smiley-angelic006
 
Gratulerer:) Er nok for tidlig med gravidmage, men oppblåste mager kan fort se ut som gravidmage;)
 
Gratulerer:) Er nok for tidlig med gravidmage, men oppblåste mager kan fort se ut som gravidmage;)
Ikke sant..forklarer også hvorfor den kommer og går :joyful:
Men livmoren er jo på størrelse med en appelsin nå, vil ikke det snart begynne å synes på utsiden da?:confused005
 
Ikke sant..forklarer også hvorfor den kommer og går :joyful:
Men livmoren er jo på størrelse med en appelsin nå, vil ikke det snart begynne å synes på utsiden da?:confused005
Den er på str med en tennisball og det er forsåvidt litt rart at det ikke er kul på magen da, men noen har skrevet noe om det her inne. Dessverre er hukommelsen min ikke-eksisterende:rolleyes: Er det din første? Jeg var på første svangerskapskontroll i uke 10 og da prøvde legen å måle magen, men han fant ingenting. Enda jeg har fått mage, men den er nok bare oppblåst enda. Nå er jeg i uke 12 og kjenner fortsatt ingen kul.
 
Den er på str med en tennisball og det er forsåvidt litt rart at det ikke er kul på magen da, men noen har skrevet noe om det her inne. Dessverre er hukommelsen min ikke-eksisterende:rolleyes: Er det din første? Jeg var på første svangerskapskontroll i uke 10 og da prøvde legen å måle magen, men han fant ingenting. Enda jeg har fått mage, men den er nok bare oppblåst enda. Nå er jeg i uke 12 og kjenner fortsatt ingen kul.
Det er min tredje, men det er 10 år siden sist, så føles som første gang igjen!
Magen kommer fort nok:p
 
Ikke sant..forklarer også hvorfor den kommer og går :joyful:
Men livmoren er jo på størrelse med en appelsin nå, vil ikke det snart begynne å synes på utsiden da?:confused005
Heihei og gratulerer :)
Livmoren er omtrent på størrelse med en pære sånn til vanlig, så den har ikke blitt stort større enn den er hele tiden :) I tillegg så er det ikke så tydelig når den vokser, for den ligger enda skjult nede i bekkenet, bak skambeinet. Det går enda en god stund før den kommer opp fra skambeinet og kan få mage til å vokse :) Men man blir veldig oppblåst når man er gravid
 
Heihei og gratulerer :)
Livmoren er omtrent på størrelse med en pære sånn til vanlig, så den har ikke blitt stort større enn den er hele tiden :) I tillegg så er det ikke så tydelig når den vokser, for den ligger enda skjult nede i bekkenet, bak skambeinet. Det går enda en god stund før den kommer opp fra skambeinet og kan få mage til å vokse :) Men man blir veldig oppblåst når man er gravid
Tusen takk :)
Den er som en pære til vanlig ja, men da er det jo ikke store forskjellen til en tennisball :hilarious:
 
Da var hemmeligheten ingen hemmelighet lenger (for mamman min da). Hadde egentlig tenkt å vente en stund til, men klarte ikke la vær å fortelle da jeg snakket med henne på tlf i stad :p Var stor stas, og hun ville allerede finne fram strikketøyet :joyful:
 
Kommer ikke til å få sove i natt, er så spent på ul i morgen!!! :bag:
Ellers er formen relativt bra om dagen, mindre uggen. Men sover som en bjørn i dvale da! Gjerne 14 timer om jeg har mulighet :p-og allikevel kaputt i 20-21 tiden.
 
Back
Topp