Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
4 daOg om jeg slipper inn igjen, så er vi hvertfall 3![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 daOg om jeg slipper inn igjen, så er vi hvertfall 3![]()
Yes! Isbiter kjørte nettopp forbi. Ingen barn hjemme. Sparte de pengene![]()
Ja så jeg vasket opp[emoji23]Hihi, du kan jo gjøre akkurat hva du vil!![emoji2]
Sier dere fra til foreldre om barna sender ugreie meld på Skype.?
Ja, skravle i blinde er ikke trygt lenger.Ja og man slapp å bekymre seg for å bli tatt for spam... Nå syntes jeg at jeg titt og stadig må sjekke at jeg ikke har mer enn lovlig antall innlegg etterhverandre...
En og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett
Jaboller til lunsj og boller til frukten for Kidsa her
![]()
En for hvert 100 innlegg her?![]()
Ehh, nei, hvem vet hva hun gjør
Nei, det er vel de samme som har skravla hele veien egentlig. Rolig, men veldig koseligJa det er jo en hyggelig gjeng, men det har vel aldri hvert kjempe liv der inne. Ellers så var det bare enormt med liv på terminforumet jeg var på i 07 og sammenligner med det [emoji23]
Ja og man slapp å bekymre seg for å bli tatt for spam... Nå syntes jeg at jeg titt og stadig må sjekke at jeg ikke har mer enn lovlig antall innlegg etterhverandre...
Det er der vi prøver på
Fordelen ved å være voksen!Hihi, du kan jo gjøre akkurat hva du vil!![emoji2]
Nei det er helt sikkert, savner det skikkelige trøkket når jeg er her inne. Selv om jeg er litt rusten nå, så hadde nok hatt problemer med å henge med da [emoji14]Ja, skravle i blinde er ikke trygt lenger.
Vi troooooor kanskje det jaTipper du mener isbilen??[emoji23][emoji23]
Okai... minst en til daUtfra det du antydet om samlet sum en dag tidligere så trooooo jeg det er minst en til på lur![]()
Nei. Atter en gang. Det er vanskelig å taste med kryssede fingre.
Ler så jeg rister!Ja så jeg vasket opp[emoji23]
Det er sant, også fikk jeg vel en del drahjelp den kvelden ogEn og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett
Ja er veldig trivelige damer som er derNei, det er vel de samme som har skravla hele veien egentlig. Rolig, men veldig koselig![]()
Det var mye drahjelp en periodeDet er sant, også fikk jeg vel en del drahjelp den kvelden og![]()