♫ Skravletråd februar ♫

Ja og man slapp å bekymre seg for å bli tatt for spam... Nå syntes jeg at jeg titt og stadig må sjekke at jeg ikke har mer enn lovlig antall innlegg etterhverandre...
Ja, skravle i blinde er ikke trygt lenger.

En og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett

Syns det går ganske fort jeg. Stikker innom andre underforum og sjekker hva som skjer det, så har det jo kommet en del innlegg her og.

Ja det er jo en hyggelig gjeng, men det har vel aldri hvert kjempe liv der inne. Ellers så var det bare enormt med liv på terminforumet jeg var på i 07 og sammenligner med det [emoji23]
Nei, det er vel de samme som har skravla hele veien egentlig. Rolig, men veldig koselig :)

Ja og man slapp å bekymre seg for å bli tatt for spam... Nå syntes jeg at jeg titt og stadig må sjekke at jeg ikke har mer enn lovlig antall innlegg etterhverandre...

Hvor mye må man skrive for å bli tatt for spam?

Hihi, du kan jo gjøre akkurat hva du vil!![emoji2]
Fordelen ved å være voksen!

Apropos, mannen sa til en av ungene som ba om godteri en hverdag "nei. Du vet det er bare voksne som har lov til å spise godteri utenom lørdagsgodt" Han ble ikke trodd. For nei. Voksne har da vel ikke lov til det??? ;-)

Ja, skravle i blinde er ikke trygt lenger.
Nei det er helt sikkert, savner det skikkelige trøkket når jeg er her inne. Selv om jeg er litt rusten nå, så hadde nok hatt problemer med å henge med da [emoji14]

En og annen sånn særlig aktiv periode har vi vel alle hatt. Og det var reelt lettere å få flere innlegg på en kveld dengang da hastingheten var noe annet, det var mer å svar på rett og slett
Det er sant, også fikk jeg vel en del drahjelp den kvelden og ;)

Back
Topp