♫ Skravletråd februar ♫

Altså drøyt 400 innlegg til i denne tråden. For å få topp 100 mars.

Og her er det bare denne tråden så vi kan ikke ta med i beregningen de mange som skravler andre steder. Så her er det bokstavelig talt, hvor mange av dere, bare dere som leser og skriver i denne tråden, er med? Vi må gjerne få med flere så det går fortere.

Jeg er med det jeg kan![emoji2]

Hei fine deg! Kjekt å se deg her igjen. Hvordan har dere det?
Bedre enn jeg hadde trodd. Noen "klumper" i magen innimellom, men frøkna holder oss igang ♡
Også har jeg selvfølgelig blitt syk selv da, så har ligget med feber et par dager :(

Ja det er sant, vi tok det opp på foreldremøte og ble da enige om at vi skulle gi beskjed om vi oppdaget noe. Men jeg kan virkelig ikke skjønne at noen ikke vil ha beskjed, ønsker de ikke å vite hva ungene driver med da eller?
Noen vil visst ikke det

God kveld. Lenge siden jeg har vært i skravletråden, så vet ikke om jeg klarer å henge med men [emoji14]
Håper det står bra til med dere alle sammen :D
Kjekt å se deg. Tenker på dere

Bedre enn jeg hadde trodd. Noen "klumper" i magen innimellom, men frøkna holder oss igang ♡
Også har jeg selvfølgelig blitt syk selv da, så har ligget med feber et par dager :(
Hei <3 kjekt å se deg. Tenkt masse på deg og familien. Du virker så sterk

Ja, hun er vell aktiv nå. Snuppa her er over alt nå. Klatrer opp og ned. Fått utrolig bra språk! Trives hun i barnehagen?

Back
Topp