♫ Skravletråd februar ♫

Kjøper på rema :) og en sånn pose har jeg faktisk liggende i skapet ;)

Søren! Vi har ikke Rema i nærheten, kjørte bare innom en på vei hjem i dag. Må vel finne en Rema i morgen også da, skal jeg få tak i den frosne sitronfromasjen. Eller kanskje jeg skal blunke litt ekstra pent til mannen etterpå. ;)

Helt sant. Min også prøvde noe skum greier. Han spydde nesten av det da [emoji14]

Noen netter er han så rolig st jeg må ta hånda foran for å se om han puster da [emoji23][emoji23]

Velbrukte penger på det der skummet ja. :shifty:

Hahaha, vet du - akkurat det samme gjør jeg også! Ligger og lytter om han puster, eller tar hånda foran munnen eller bare tilfeldigvis "dulter" borti han, for å se om han grynter til. :hilarious: Livredd for at han har sluttet å puste. Så det er ikke så lett - enten irritert av snorking eller redd for at han har dødd... :rolleyes:

Søren! Vi har ikke Rema i nærheten, kjørte bare innom en på vei hjem i dag. Må vel finne en Rema i morgen også da, skal jeg få tak i den frosne sitronfromasjen. Eller kanskje jeg skal blunke litt ekstra pent til mannen etterpå. ;)

Jeg tror jeg må kjøpe i morgen! Er blitt så fryktelig forkjølet så trenger å trøste spise litt!

Jeg deler ikke... men du kan få se på den ;)
591ad4fe0d3d1cf2826f56b1f7284222.jpg

Mmm... Bortsett fra scampien i maki´n og på nigri´n, så det veldig fristende ut ja! :D Kos deg og god middag - her ble det saltkjøtt og kålstappe. ;)

Back
Topp