DollyDuck87
Blir kjent med forumet
Jaaa, magen er veldig stor nå særlig på kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men jeg må si at det var himmel!
Gikk med mamma bukse for første gang i går, er 7+0Men jeg må si at det var himmel!
Er veldig oppblåst om kveldene spesielt og min mor hadde vært så snill og kjøpt en bukse til meg som jeg kunne spare til litt senere, prøvde den på og det var så godt å få plass til magen![]()
Jeg er ikke kommet dit at jeg går med det om dagen, men om jeg skal noe på kvelden blir nok det en bukse jeg kommer til å bruke mye.
Jeg er førstegangs gravid og venter to, så kommer til å trenge mye nye klær.
Hvor ville dere anbefalt å shoppe mamma klær?
Da skal jeg ta en titt der!Jeg var innom HM idag og kjøpte mine første mammabukser og ett par nye bh'er i en størrelse større en vanlig!
Dem har helt sinnsykt mye fine mammaklær der, gleder meg til og handle enda mer![]()

Hvilken app har du brukt? ❤I feel you! Er heller ikke veldig tynn til vanlig, men klarer ikke "holde" inn magen lengreVis vedlegget 218379
Baby StoryHvilken app har du brukt? ❤
Er så redd det samme skal skje meg, føler jeg er i overkant stor på magen så tidlig selvom jeg vet det er luft.Idag kom en kunde bort til meg og la hånda på magen min å sa "jøss, venter du smått?" .. jeg ble helt satt ut og lo ut et "nei" mens jeg bortforklarte det med kostholdsomlegging [emoji23] på tide å fortelle familien kanskje... her på bygda blir det fort rykter!

men, jeg er nok bare oppblåst velger jeg å tro 
Altså, jeg trodde ikke det var mulig det dere snakket om, jeg. Så oppblåste liksom (sorry)...
Men i går kom det hos meg også. Klarer ikke holde inn magen, den står ut som en ballong og er kjempehard øverst!
Er så redd det samme skal skje meg, føler jeg er i overkant stor på magen så tidlig selvom jeg vet det er luft.
Skal ut å kjøpe meg ammebh nå og forhåpentligvis komme over en mammabukser til, håper ikke noen ser meg![]()