Andre her som er sykt oppblåste?

Gikk med mamma bukse for første gang i går, er 7+0 :smiley-ashamed005 Men jeg må si at det var himmel!

Er veldig oppblåst om kveldene spesielt og min mor hadde vært så snill og kjøpt en bukse til meg som jeg kunne spare til litt senere, prøvde den på og det var så godt å få plass til magen :joyful:

Jeg er ikke kommet dit at jeg går med det om dagen, men om jeg skal noe på kvelden blir nok det en bukse jeg kommer til å bruke mye.

Jeg er førstegangs gravid og venter to, så kommer til å trenge mye nye klær.
Hvor ville dere anbefalt å shoppe mamma klær?

Gikk med mamma bukse for første gang i går, er 7+0 :smiley-ashamed005 Men jeg må si at det var himmel!

Er veldig oppblåst om kveldene spesielt og min mor hadde vært så snill og kjøpt en bukse til meg som jeg kunne spare til litt senere, prøvde den på og det var så godt å få plass til magen :joyful:

Jeg er ikke kommet dit at jeg går med det om dagen, men om jeg skal noe på kvelden blir nok det en bukse jeg kommer til å bruke mye.

Jeg er førstegangs gravid og venter to, så kommer til å trenge mye nye klær.
Hvor ville dere anbefalt å shoppe mamma klær?

Jeg var innom HM idag og kjøpte mine første mammabukser og ett par nye bh'er i en størrelse større en vanlig!
Dem har helt sinnsykt mye fine mammaklær der, gleder meg til og handle enda mer :-)

Jeg var innom HM idag og kjøpte mine første mammabukser og ett par nye bh'er i en størrelse større en vanlig!
Dem har helt sinnsykt mye fine mammaklær der, gleder meg til og handle enda mer :)
Da skal jeg ta en titt der!
Takk for tips :happy:

IMG_0307.JPG Godt vi er fler. Jeg vet ikke hvordan jeg skal skule det så mye lenger jeg. Jeg er ganske kraftig fra før men jeg pleier å ha mage som går rett ned hahaha

Eg er så glad det går litt opp og ned med oppblåstheten. Var mindre i går og maen bara: magen din er ikke såå stor i kveld, såg ut som du var sju mnd på vei her om kvelden..[emoji14]

89de5af1bd31365a7ff30460a4fd4e7f.jpg
7dff2a3e600b240614e7b33f2ebffde1.jpg

Haha ja [emoji23][emoji23][emoji23]

Godt å lese at jeg ikke er alene [emoji23] er like stor døgnet rundt jeg[emoji28][emoji51]

Merker lite om dagen, men mer mot ettermiddagen og kvelden... synes det er best å være alene i garderoben på jobb når jeg skal skifte om ettermiddagen...

Idag kom en kunde bort til meg og la hånda på magen min å sa "jøss, venter du smått?" .. jeg ble helt satt ut og lo ut et "nei" mens jeg bortforklarte det med kostholdsomlegging [emoji23] på tide å fortelle familien kanskje... her på bygda blir det fort rykter!

Idag kom en kunde bort til meg og la hånda på magen min å sa "jøss, venter du smått?" .. jeg ble helt satt ut og lo ut et "nei" mens jeg bortforklarte det med kostholdsomlegging [emoji23] på tide å fortelle familien kanskje... her på bygda blir det fort rykter!
Er så redd det samme skal skje meg, føler jeg er i overkant stor på magen så tidlig selvom jeg vet det er luft.

Skal ut å kjøpe meg ammebh nå og forhåpentligvis komme over en mammabukser til, håper ikke noen ser meg :bag:

Altså, jeg trodde ikke det var mulig det dere snakket om, jeg. Så oppblåste liksom (sorry)...
Men i går kom det hos meg også. Klarer ikke holde inn magen, den står ut som en ballong og er kjempehard øverst!

Mannen er sikker på at jeg har tvillinger i magen siden den er så stor allerede. Er bare 5+5 :wideyed: men, jeg er nok bare oppblåst velger jeg å tro :woot:

Altså, jeg trodde ikke det var mulig det dere snakket om, jeg. Så oppblåste liksom (sorry)...
Men i går kom det hos meg også. Klarer ikke holde inn magen, den står ut som en ballong og er kjempehard øverst!

Ha ha! Enig. Samme her. Er SÅ oppblåst og magen er suuuuupertreg. Er ubehagelig, håper det blir bedre..

Godt det ikkje bare er meg, føler meg som enn hval allerede!Tenker bare hvordan skal de bli lenger fremover er jo bare 8+-

Føler jeg er litt mindre oppblåst nå faktisk enn hva jeg var for litt siden [emoji6] selv om jeg fortsatt er oppblåst [emoji6]

I dag merker jeg veldig på at magen er oppblåst og orker ikke ha igjen knappen på buksen

Er så redd det samme skal skje meg, føler jeg er i overkant stor på magen så tidlig selvom jeg vet det er luft.

Skal ut å kjøpe meg ammebh nå og forhåpentligvis komme over en mammabukser til, håper ikke noen ser meg :bag:

Raska med meg noen mammabukser som hang på salg blandt barnetøyet når jeg kjøpte klær til mini.. gjemte de i barneklærne [emoji23][emoji1360]

Back
Topp