Jakten på Eggløsningen: Testetøs med PCOS

Jeg ser heeelt klart strek! Krysser fingrene
emoji177.png
Du må ha masse lykke til! Jeg krysser alt jeg har :Heartred
Åh, jeg får ikke sett de to siste som sikkert er med farve! Syns jeg ser noe på de sort/hvitt, men ivrer enda mer etter å se de med farve!!
Hmm jeg ser noe som KAN være en strek, men siden det er farge utover så kan det like gjerne være derfor.. men har du tatt ny test i dag. ? Håper selvsagt og krysser fingrene for deg!
Nå fikk jeg også sett de med farge (min internettforbindelse som var litt dårlig tror jeg), og jeg ser absolutt rødt!! Men tør ikke juble for høyt med deg enda siden testen er ugyldig pga fargeutsklidningen. Blir veldig spennende i kveld! ×××
Ny test??[emoji4]
Hun skrev at hun først får testa i kveld. Krysser fingrene her!!
Åh, nå er det kveld da vel [emoji33][emoji14]

PP4 - CD57

Åååhhh.. Herregud.. Dere ass! Får helt tårer i øynene. Får ikke opp varsler på BV lenger så jeg tenkte at ingen fulgte med, skjønner at man blir lei av å heie på meg og mine evige skyggestreker, også er dere jo her alle sammen!! :sad010:Heartred

Jeg må nok skuffe dere likevel, klarer ikke se no særlig.. Brystene er fortsatt i spreng da og niplene gjør kjempevondt! :inpain: Men hvem vet, kanskje det bare er etter-el-vondt? Synes å huske jeg kunne ane en strek etter 3 dager med såre nipler sist, og i dag er dag nr 4.

Spennende dager i vente, snart kommer positiv test eller TR! Story of my life! :hilarious:


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 
PP4 - CD57

Åååhhh.. Herregud.. Dere ass! Får helt tårer i øynene. Får ikke opp varsler på BV lenger så jeg tenkte at ingen fulgte med, skjønner at man blir lei av å heie på meg og mine evige skyggestreker, også er dere jo her alle sammen!! :sad010[emoji813]red

Jeg må nok skuffe dere likevel, klarer ikke se no særlig.. Brystene er fortsatt i spreng da og niplene gjør kjempevondt! :inpain: Men hvem vet, kanskje det bare er etter-el-vondt? Synes å huske jeg kunne ane en strek etter 3 dager med såre nipler sist, og i dag er dag nr 4.

Spennende dager i vente, snart kommer positiv test eller TR! Story of my life! :hilarious:


Vis vedlegget 219172 Vis vedlegget 219173 Vis vedlegget 219174 Vis vedlegget 219175
Er det nå jeg egentlig ikke får lov til å si at jeg syns jeg ser en strek på den røde? [emoji4] Ser jo noe altså.... Men skal være forsiktig med å si noe om hva det kan bety [emoji4] Det er spennende dager i møte fremover nå da! Skjønner at du må være såååå lei nå. Ivrer sånn for at du skal få begynne på neste etappe nå altså!!
 
Er det nå jeg egentlig ikke får lov til å si at jeg syns jeg ser en strek på den røde? [emoji4] Ser jo noe altså.... Men skal være forsiktig med å si noe om hva det kan bety [emoji4] Det er spennende dager i møte fremover nå da! Skjønner at du må være såååå lei nå. Ivrer sånn for at du skal få begynne på neste etappe nå altså!!

Hehe joo såklart du kan si dét! :joyful: Jeg gjør forsåvidt også det, men føler jeg klarer å mane frem skygger stadig vekk så jeg venter på litt ordentlig strek! :)

Tusen takk kjære deg, du er god som gull! :Heartred
 
PP4 - CD57

Åååhhh.. Herregud.. Dere ass! Får helt tårer i øynene. Får ikke opp varsler på BV lenger så jeg tenkte at ingen fulgte med, skjønner at man blir lei av å heie på meg og mine evige skyggestreker, også er dere jo her alle sammen!! :sad010:Heartred

Jeg må nok skuffe dere likevel, klarer ikke se no særlig.. Brystene er fortsatt i spreng da og niplene gjør kjempevondt! :inpain: Men hvem vet, kanskje det bare er etter-el-vondt? Synes å huske jeg kunne ane en strek etter 3 dager med såre nipler sist, og i dag er dag nr 4.

Spennende dager i vente, snart kommer positiv test eller TR! Story of my life! :hilarious:


Vis vedlegget 219172 Vis vedlegget 219173 Vis vedlegget 219174 Vis vedlegget 219175

Hmm, lurer på om jeg ser noe på den røde?
Krysser fingrene for deg[emoji173]️ forhåpentligvis har du et svar snart
 
Hmm, lurer på om jeg ser noe på den røde?
Krysser fingrene for deg[emoji173]️ forhåpentligvis har du et svar snart

Ja om ikke annet kan jeg i hvert fall være sikker på at jeg har hatt el. Ikke verst bare det på CD58 :hilarious:

Krysser fingrene! Hadde vært morsomt å se en test på morgenurin :)

Ja, testet i full fart - så ingen strek og løp på jobb. Skal ta bilde av den når jeg kommer hjem :smug:
 
Sender deg en bamseklem ❤
[emoji53] Åh, kunne den ikke bare ha vært positiv. Klem!

Takk :Heartred
Rart med det, med denne prøvinga. Nå når jeg sikkert har grunn til å være litt nedfor er jeg ikke det :hilarious:

Aner jo ikke når jeg har hatt el, bare at jeg har hatt det :pompus: Dere som får såre nipler etter el, kommer det med en gang etter? For jeg har bare hatt det i 5 dager ca tror jeg..

Ingen tegn mellom sist CD oppdatering og fram til CD45.. CF war creamy eller ikke-eksisterende hver dag fram til:

CD45 - EWCM
CD46 - EWCM + aksjer
CD47 - Watery + aksjer
CD48 - EWCM + rosa/rød spotting i, men ikke blødning. Ingen aksjer da jeg er i Finland med jobben.
CD49 - Helt samme som i går
CD50 -
CD51 - Plutselig stor klatt med el-slim (sorry). EWCM
CD52 - EWCM + aksjer
CD53 - EWCM + aksjer
CD54 - Såre nipler!
CD55 - Såre nipler!
CD56 - Såre nipler!
CD57 - Såre nipler!
CD58 - Såre nipler!
CD59 - Såre nipler! + aksjer ;)
 
Sikker på du ikke har el nå da? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el i går og fikk såre nipler før el. Har det fortsatt i dag da, men tror det begynner å gå over.
 
Takk [emoji813]red
Rart med det, med denne prøvinga. Nå når jeg sikkert har grunn til å være litt nedfor er jeg ikke det :hilarious:

Aner jo ikke når jeg har hatt el, bare at jeg har hatt det :pompus: Dere som får såre nipler etter el, kommer det med en gang etter? For jeg har bare hatt det i 5 dager ca tror jeg..

Ingen tegn mellom sist CD oppdatering og fram til CD45.. CF war creamy eller ikke-eksisterende hver dag fram til:

CD45 - EWCM
CD46 - EWCM + aksjer
CD47 - Watery + aksjer
CD48 - EWCM + rosa/rød spotting i, men ikke blødning. Ingen aksjer da jeg er i Finland med jobben.
CD49 - Helt samme som i går
CD50 -
CD51 - Plutselig stor klatt med el-slim (sorry). EWCM
CD52 - EWCM + aksjer
CD53 - EWCM + aksjer
CD54 - Såre nipler!
CD55 - Såre nipler!
CD56 - Såre nipler!
CD57 - Såre nipler!
CD58 - Såre nipler!
CD59 - Såre nipler! + aksjer ;)
Beundrer spiriten din! [emoji11][emoji170][emoji172][emoji171][emoji169]
U unique woman!
 
Sikker på du ikke har el nå da? Jeg er ganske sikker på at jeg hadde el i går og fikk såre nipler før el. Har det fortsatt i dag da, men tror det begynner å gå over.

Nei, vet du, det er absolutt ingenting med prøvingen min jeg kan være sikker på :hilarious: men i syklusene før har jeg fått såre nipler noen dager før positiv test. Så om det er et tegn for at el har vært hos meg, at jeg er gravid, eller at det er romvesener i umiddelbar nærhet - det må altså gudene vite ;)
 
Beundrer spiriten din! [emoji11][emoji170][emoji172][emoji171][emoji169]
U unique woman!

Haha, den er til tider veldig lite å beundre skal jeg si deg! Lå på baderomsgulvet og gråt etter å ha drylt tannkremtuben i veggen rundt CD40. Nå tar jeg det hele mer med ro, såre nipler betyr i hvertfall at NOE skjer tenker jeg. Jeg tror det har sagt det før, men ei venninne av meg har 28 dagers sykluser på minuttet, men måtte en syklus vente helt til *gisp* CD29! Hun "holdt på å bli gæern". Jess. Vinker forståelsesfullt fra CD59 jeg nå :hilarious:

Alle har forskjellige reiser her inne, og alle blir frustrerte ut i fra sin egen situasjon - det er helt greit, og forståelig :happy:
 
Håper virkelig du slipper mer limboland snart altså! :) Hva er planen videre? Du hadde vært i dialog med lege/gyn, hadde du ikke?
 
Back
Topp