Skravletråd!!

Heldige mannen din som fikk såpass mye fri i dag da [emoji4] I morgen tenker jeg vi skal late oss litt om morgenen før malingen skal på. Her har det regna masse siste døgnet, absolutt innevær!
Ja, han er heldig[emoji38] hehe.Fint jeg trives med å være hjemme [emoji4] hva slags farge skal barnerommet ha? Blir det jente eller gutt?
 
Vi skal ha en kontrastvegg med en litt mørk, varm lillafarge. Resten skal ha en som er nesten hvit i samme fargetone. Gleder meg til å se resultatet! Jente [emoji4] Gutten min har dus blå på alle vegger. Jeg er veldig glad i farger.
 
Ja, han er heldig[emoji38] hehe.Fint jeg trives med å være hjemme [emoji4] hva slags farge skal barnerommet ha? Blir det jente eller gutt?
Glemte å quote deg [emoji4]
 
Har du cravings på noe spesielt eller er det bare at du må spise? Hvis jeg skal kalle det cravings så elsker jeg tomater og agurk mer nå enn før graviditet [emoji4] ellers så har både jeg og mannen skikkelig cravings på noe snacks hver kveld.. han blir påvirket hver gang jeg er gravid [emoji23] føler egentlig bare at vekten kommer uansett.. kjenner flere som har slitt veldig med vekt i svangerskapet og uansett om de spiste mye eller ikke så la de på seg en del..
Såg det først nå at denne ikke var rettet til meg. Beklager [emoji4]
 
Har du cravings på noe spesielt eller er det bare at du må spise? Hvis jeg skal kalle det cravings så elsker jeg tomater og agurk mer nå enn før graviditet [emoji4] ellers så har både jeg og mannen skikkelig cravings på noe snacks hver kveld.. han blir påvirket hver gang jeg er gravid [emoji23] føler egentlig bare at vekten kommer uansett.. kjenner flere som har slitt veldig med vekt i svangerskapet og uansett om de spiste mye eller ikke så la de på seg en del..

Det er nesten det samme hva det er, men helst noe søtt :(
Cravings på tomat og agurk er jo genialt da :D
 
Det er nesten det samme hva det er, men helst noe søtt :(
Cravings på tomat og agurk er jo genialt da :D
Må vell innrømme at jeg finner meg alltid noe søtt jeg også.. Oboy f.eks, eller så har jeg bakt kanelsnurrer i overigår og de ble spist fort opp.. i dag har jeg planer om å lage bananbrød med sjokoladebiter og det er det som regel bare jeg som spiser noe av [emoji4]
 
Må vell innrømme at jeg finner meg alltid noe søtt jeg også.. Oboy f.eks, eller så har jeg bakt kanelsnurrer i overigår og de ble spist fort opp.. i dag har jeg planer om å lage bananbrød med sjokoladebiter og det er det som regel bare jeg som spiser noe av [emoji4]

Oooh, det hørtes godt ut! Har aldri tenkt på at banan og sjokolade går bra sammen, men det gjør det jo helt sikkert :D
 
Må vell innrømme at jeg finner meg alltid noe søtt jeg også.. Oboy f.eks, eller så har jeg bakt kanelsnurrer i overigår og de ble spist fort opp.. i dag har jeg planer om å lage bananbrød med sjokoladebiter og det er det som regel bare jeg som spiser noe av [emoji4]
Du minnet meg på at jeg har kanelboller i fryseren :D
 
Flink du er som ikke spiser dem opp [emoji4] her lagde jeg 14 stk men det vart spist opp på to dager.. selvsagt spiste jeg ikke alle men det ble jo noen [emoji23]
Eneste grunnen er fordi jeg glemte dem ut! Jeg kjøpte sånne ferdig i butikken som du bare varmer opp, så måtte jeg legge dem i fryseren så fort jeg kom hjem. Nå har jeg fått mannen til å hive dem i ovnen så jeg kan spise xD

Jeg spiser altfor mye om jeg har mulighet!
 
Nå har jeg skikkelig lyst på gjærbakst! Vi har ingenting liggende i fryseren, det går for det meste i glutenfri bakst om det blir noe for tiden, pga lillemor med Cøliaki. Eller kanskje jeg vil ha pannekaker, som jeg jo kan lage etter at lillemor har lagt seg. Altså er det en evighet til! Vi har poser med glutenfrie vaffler, men har ikke vaffeljern som ikke har blitt brukt til gluten så da blir det isåfall pannekaker og det vil jeg heller ha på vanlig måte. Har ikke førerkort, og det er minst 1 1/2 time ned til butikken. Vanligvis 1 time 20 min, men det går saktere nå for tiden. Og hjemover er det 7 km i så godt som kun oppoverbakker. Selvmedlidenhet på høyt nivå i dag ^^
 
Nå har jeg skikkelig lyst på gjærbakst! Vi har ingenting liggende i fryseren, det går for det meste i glutenfri bakst om det blir noe for tiden, pga lillemor med Cøliaki. Eller kanskje jeg vil ha pannekaker, som jeg jo kan lage etter at lillemor har lagt seg. Altså er det en evighet til! Vi har poser med glutenfrie vaffler, men har ikke vaffeljern som ikke har blitt brukt til gluten så da blir det isåfall pannekaker og det vil jeg heller ha på vanlig måte. Har ikke førerkort, og det er minst 1 1/2 time ned til butikken. Vanligvis 1 time 20 min, men det går saktere nå for tiden. Og hjemover er det 7 km i så godt som kun oppoverbakker. Selvmedlidenhet på høyt nivå i dag ^^
Det høres ikke ut som det blir lett det der nei [emoji17] syns litt synd på deg når det i tillegg er vanskelig med cøliaki [emoji50]
 
Det høres ikke ut som det blir lett det der nei [emoji17] syns litt synd på deg når det i tillegg er vanskelig med cøliaki [emoji50]

Finnes igrunn ikke synd på meg, det går helst på viljen :D Er veldig pinglete når det kommer til glutenfritt, for vi har ikke holdt på med dette så lenge. Må jo bare prøve. Har prøvd boller, det ble ikke godt. Muffinsene ble ok da.
Det største problemet er at jeg har fått litt tvangstanker angående renhold ><

Tror jeg kommer til å lage pannekaker etter trening i kveld :D 40 min aerobic, en god dusj og så pannekaker med jordbærsyltetøy. Alene med britisk krim foran tv'n :D Gleder meg! :D
 
For dere som bruker en gravid APP, hvilken bruker dere?
Vurderer å skaffe meg en nå :happy:
 
Back
Topp