tlb2 venter på baby nr2

tlb2

Betatt av forumet
Heisann :)
Dette er en dagbok som jeg har opprettet rett og slett fordi jeg angrer på at jeg ikke dokumenterte mer fra mitt første svangerskap. Først og fremst for min egen del så jeg har noe å se tilbake på, men bare veldig kos om noen har lyst til å ta del i denne ventetiden med meg!

Jeg blir 26 i år, er sammen med en kar på samme alder, og vi har vært kjærester i 10 år i år <3 Vi er foreldre til verdens fineste gutt på 13 mnd! Jeg studerer, og er nå halvveis.

I skrivende stund er jeg 6+0 med baby nr 2! Vi begynte å prøve i oktober/november, og jeg hadde egentlig mistet trua da lutealfasen min var på kun 6-8 dager (antagelig grunnet amming av småen).. Men jammen tok det ikke mer enn 3 pp før frøet satt, og nå håper jeg bare lillenøtt klamrer seg fast frem til oktober! :)

Formen i mitt forrige svangerskap var helt fantastisk! Eneste jeg merket av symptomer var at jeg var grådig trøtt og fikk vondt i hodet om jeg ikke slappet nok av. Derfor er det meget uvant at jeg igår kastet opp 4 ganger og at jeg har vært uvel og syyykt svimmel i hele dag :( fysj for noe møkk! Også får jeg så dårlig samvittighet for lillegutt, for jeg vil ikke at det skal gå utover han at jeg er gravid... Men jeg prøver å tenke at jeg nok hadde hatt dårlig samvittighet uansett når jeg måtte blitt gravid, og at vi jo ønsket oss et barn til og at det uansett er 9 mnd vi må igjennom en eller annen gang likevel.. Gleder meg til tiden fremover, men gruer meg veldig også, mtp at 3 blir til 4, og hvordan tiden med to små blir, og hvordan nr 1 kommer til å ta det osv. Men jeg vet jo at det nok blir helt fantastisk! Jeg er bare litt for vanemenneske og skeptisk til forandringer :p Jeg elsker å være mamma, og føler det er det som er meningen min med livet, det å være en god mamma <3

Vel, for ikke å bli for sentimental får jeg heller skrive mer en annen gang :p :)
 
Åneei, var på do akkurat, og kom en del gjennomsiktig slim med to bittesmå "blodtråder" i.. Håper det blir med dette og at det ikke blir noe mer blod :\
 
Gratulerer med baby på vei. Krysser fingrene for at alt fortsatt er bra [emoji179]
 
Back
Topp