Vært hos lege og ultralyd.

Kathybe

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Ja da har jeg vært hos legen og vi kunne se et lite hjerte banke! Det var så vidt vi kunne skimte, men vi så [emoji173] MEN må tilbake på ultralyd neste uke da hun fant to fostersekker.. [emoji15] [emoji15] [emoji87] men hun sleit med å se om det var noe der så vi konkluderte med at den var tom. Så neste uke kunne vi se mer sikkert om det var noe der. Begge fostersekkene var like store og jeg har ikke hatt noen blødning enda.

Gratulerer så mye!
Vi hadde litt problemer med å lokalisere baby nummer to, så kan jo hende det er to hos deg også :happy:

Hvor langt er du på vei?

Oioi, så spennende [emoji1] Og gratulerer med i hvert fall et bankende hjerte [emoji7]

Gratulerer :) hvor mange uker er du i dag? er sånn tvilling boom her. Hehe. Keg har så stor mage jeg så jeg begynner å tenke på om det er tvillinger her å. Hehe.

Gratulerer så mye!
Vi hadde litt problemer med å lokalisere baby nummer to, så kan jo hende det er to hos deg også :happy:

Hvor langt er du på vei?
Jeg er 6+1 i følge eggløsning noe legen mente kunne stemme også [emoji4] litt usikker på hva jeg vil at det skal vise seg å være [emoji4][emoji87] vi skulle bare ha en til [emoji23][emoji23]

Takk alle sammen, det var veldig godt å se [emoji173][emoji173] men gikk jo derfra med fler spm enn svar [emoji23][emoji23]

Hvordan var g testene dine da? Fikk du fort utslag eller var det helt vanlig?

Litt usikker på hva som er vanlig, men fikk utslag på første strimmeltest kvelden 9DPO :)
skikkelig strek likosom? hehe.. jeg kjenner jeg er nervøs gitt. Skal på tul neste tirsdag, nesten så jeg ikke klarer å vente.. Jeg hadde bare skygge strek 9 dpo.
Blir spennende å se på ul om en uke da :)

skikkelig strek likosom? hehe.. jeg kjenner jeg er nervøs gitt. Skal på tul neste tirsdag, nesten så jeg ikke klarer å vente.. Jeg hadde bare skygge strek 9 dpo.
Blir spennende å se på ul om en uke da :)
Var farge på den, men den var svak [emoji5] oooo det er jo ikke så lenge til da [emoji1][emoji1]

Var farge på den, men den var svak [emoji5] oooo det er jo ikke så lenge til da [emoji1][emoji1]
Allt for lenge til haha :) blir spennende å se. Synes det er så mange tvillinger her inne nå :D Jeg har litt panikk for det, men sambo sier det er jo ikke det værste som kan skje det da :D så da får vi bare vente å se

Oj, men det blir jo spennende å se videre!

Allt for lenge til haha :) blir spennende å se. Synes det er så mange tvillinger her inne nå :D Jeg har litt panikk for det, men sambo sier det er jo ikke det værste som kan skje det da :D så da får vi bare vente å se
Ja altså vi skulle BARE ha en til :) [emoji23] så jeg er litt all over the place med tankene mine nå. Men jeg og mannen ble enige om at vi fikk tenke at det bare var 1 frem til neste ultralyd også fikk vi ta de tankene som kommer om det skulle vise seg å være 2 [emoji4]

Så utrolig spennende! Skjønner godt du sliter litt med å stokke tankene, hehe. Ble plutselig dobbelt så mange å føde:D spennende å få vite mer neste uke

Gratulerer så mye med bankende hjerte. Det må være godt å ha sett det. Også blir det veldig spennende å se om det er to der neste uke :)

Gratulerer så mye med bankende hjerte. Det må være godt å ha sett det. Også blir det veldig spennende å se om det er to der neste uke :)
Takk! [emoji4][emoji5] egentlig altfor lenge å vente 10 dager...

Back
Topp