Er du ute av skjult forum?

MaiMamma2015

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Fortvil ikke, du får lov til å komme inn igjen :D
Sammen har vi damene der inne laget regler for bruk av skjult forum, og en av reglene er at etter utkastelse må man kunne vise til aktivitet av nyere tid på terminforumet for å få tilgang igjen. Kravet vi satt er 25 innlegg (mot 50 når du er ny).
Vi har hatt en tråd gående der inne hvor man kan skrive om man er aktiv og ønsker å være med videre, og denne har stått i snart 4 uker. De som ikke har skrevet seg på der har mistet tilgangen sin (eller vil miste den ganske snart).
Vi ønsker ikke å holde noen utenfor, men siden vi deler bilder og andre private ting så ønsker vi at alle som er med skal bidra like mye, og vi har derfor foretatt denne oppryddingen :)
 
Bra! Bør denne tråden festes?
 
Bra! Bør denne tråden festes?
Ja det bør den :) men får ikke til å linke i melding til moderator fra mobil.
Regeltråden inne på skjult bør også festes :)
 
Kan man fortsatt komme inn her igjen ?:)
 
Er jeg ute av skjult forum? Finner det ikke igjen etter appen ble oppdatert [emoji848]
 
Er jeg ute av skjult forum? Finner det ikke igjen etter appen ble oppdatert [emoji848]

Nei du er ikke ute, men så rart at du ikke finner det [emoji848] prøv å sende en melding til en av moderatorene, det må ha skjedd en feil i oppdateringen
 
Er det noen som bruker appen som kan vise/si hvor det ligger? Kan jo være meg som bare ikke skjønner det og, men finner det ikke noe sted [emoji848]
 
Er det noen som bruker appen som kan vise/si hvor det ligger? Kan jo være meg som bare ikke skjønner det og, men finner det ikke noe sted [emoji848]

Jeg måtte inn på nettleser og trykke "følg forum" e.l. for at den skulle bli synlig i app.
 
Jeg måtte inn på nettleser og trykke "følg forum" e.l. for at den skulle bli synlig i app.

Det funka vettu, takk! Før trengte man jo bare å følge selve termingruppe-forumet for at alt skulle dukke opp [emoji848]
 
Kan man fortsatt komme inn?:)
 
Back
Topp