Etterlengta bøllefrø ❤

Trondelag

Glad i forumet
Da flytter jeg forsiktig inn her! Fikk disse to imårrest, er 4+3 og har tatt 2 HCG prøver som viser at jeg ligger godt an til at dette skal gå bra :)

Jeg (24) og samboer (30) har vært prøvere siden Mai16' så dette var etterlengta :) skal til lege for å bli sendt på TUL etter 6 uke engang :)
 

Vedlegg

  • 1486658487304.jpg
    1486658487304.jpg
    23 KB · Visninger: 84
Tenk at vi ble prøvere samtidig og at det klaffet for oss begge samme mnd [emoji7]
 
4 + 5

Sterkeste streken jeg har fått :) Lover godt for lille bøllefrøet <3
Ellers må det mat til for å ikke være kvalm, og mye vann! Fortsatt tøyes og bøyes det der nede! :p
 

Vedlegg

  • 1486800844565.jpg
    1486800844565.jpg
    44,5 KB · Visninger: 55
5 + 0

Da er jeg påvei til legen igjen.. Blødde etter sex igår, friskt blod som om jeg skar meg nedentil.. Så nå vil jeg ha TUL på sykehuset, så forhåpentligvis kan de si om det er slimhinnene/livmortappen.. Jeg trenger ihvertfall å vite! Skal også sjekke vitamininntaket mitt, da jeg nesten besvimte både på Lørdag og igår! Prøvde meg på 3+ på clearblue idag, men vet det er tidlig :'D Får prøve seinere i uka :)
 
Håper du får ul :) er så trasig å ikke vite..
 
Skal inn om 2 uker igjen, for å se :) Så får vi ta det derifra, legen mente alt var i orden, siden han kunne se jeg hadde skjøre slimhinner og en rift når han tok en titt! :)
Ok, er jo litt betryggende det da -og to uker er j o ikke så lenge til?
 
Ok, er jo litt betryggende det da -og to uker er j o ikke så lenge til?

Jaa! Han sa at så lenge æ ikke har vondt, så venter vi til da :) Og det blødde kun de 2 gangene jeg tørket meg etter sex, og har ikke vært noe mer enn litt brunt etterpå som tyder på gammel blødning fra igår :) veldig kvalm og uvel idag, også veldig svimmel som vist var veldig vanlig :)
 
5 + 1

Symptomer: klør på magen, oppblåst, tøyes og bøyes der nede, sliten i korsryggen, ømme pupper, voksende pupper/brystvorter, litt morgenkvalme, hormonell!

Idag begynner hjertet å slå! ♡
 
5 + 2

Kjenner jeg blir kvalm om jeg blir for mett.. Lønner seg vist å spise litt mindre og oftere! Er skummelt våken om dagen.. Våkner før klokka og er lys våken til kvelden(ulikt meg).. Men tyder vel på forandringer i kroppen :D Prøve seg på 3+ imorgen da - er litt usikker på hvor langt jeg er på vei egentlig.. kan være ÷2 dager.. litt usikker :'D legen var også usikker..
 
5 + 3

Sitter på Kvinne - Barn senteret på St.Olavs nå og venter på å få komme inn på en sjekk, evt få innvendig ultralyd for å bekrefte at det er noe der :) Kanskje man er heldig å se hjertet slå, men forventer ingenting så tidlig :)
 
5 + 3

Sitter på Kvinne - Barn senteret på St.Olavs nå og venter på å få komme inn på en sjekk, evt få innvendig ultralyd for å bekrefte at det er noe der :) Kanskje man er heldig å se hjertet slå, men forventer ingenting så tidlig :)

Hvordan gikk det i dag? ❤
 
Back
Topp