Skravletråd grønt lag

Beklager sen oppdatering herfra. Har levert vekt og utfordring nå, ned 0,4!
 
Alle har levert! Godt jobba :D

Vi har gått ned 2,3 kg som lag denne uken og det utgjør en prosentvis nedgang lag på 0,4056

Jeg har trua på at det går bra med oss denne gangen også :)
 
Last edited:
Her ligger både mannen og jeg rett ut med sjuke :hungover: Det blir nok derfor en noe utsatt innsats denne uken...
Planlegger å holde meg unna snopet nå selv om blått lag har tatt det ut av utfordringen. Hva med dere andre? Blir det mere snop nå?
 
Her ligger både mannen og jeg rett ut med sjuke :hungover: Det blir nok derfor en noe utsatt innsats denne uken...
Planlegger å holde meg unna snopet nå selv om blått lag har tatt det ut av utfordringen. Hva med dere andre? Blir det mere snop nå?
Ingen snop! Kan ikke åpne den døra, jeg [emoji14] da blir det krise!

Synd med sykdom! Får håpe du kommer deg raskt! Du henter vel inn noen poeng uansett, tipper jeg ;)
Me tooo! Må få rikka litt på desse tala mine no
Jeg har trua på at det blir denne uken! Med den innsatsen som du legger inn i utfordringen, så er det rart om det ikke skjer noe snart :)
 
Me tooo! Må få rikka litt på desse tala mine no

Tenker at det må løsne snart for deg, og at når det gjør det så blir det nok et skikkelig jafs på vekta ;)

Ingen snop! Kan ikke åpne den døra, jeg [emoji14] da blir det krise!

Synd med sykdom! Får håpe du kommer deg raskt! Du henter vel inn noen poeng uansett, tipper jeg ;)

Samme her, må holde rutinene ellers sklir det helt ut :p

Da kan jeg nok glemme bonus på skritt, men grønnsaker skal jeg klare. Får se an formen i kveld om jeg i hvert fall klarer tre av øvelsene også ;)
 
Har dere tolket som meg at man kan få 50 poeng om dagen på de øvelsene? Får ikke noe svar inne på spørsmålstråden der.
 
Har dere tolket som meg at man kan få 50 poeng om dagen på de øvelsene? Får ikke noe svar inne på spørsmålstråden der.

Ja, hvis man gjør alle bør det jo være 50 å hente :happy119
 
Ja, hvis man gjør alle bør det jo være 50 å hente :happy119
Godt! Prøvde alle i dag, men knærne protesterer jo på 3 av øvelsene.. Men, bonus skal det bli i alle fall :)
 
Godt! Prøvde alle i dag, men knærne protesterer jo på 3 av øvelsene.. Men, bonus skal det bli i alle fall :)

Kjipt med ledd som ikke samarbeider :( men du er flink!
I dag har jeg gått 700 skritt. Ingen øvelser og ingen trening eller mosjon.. sånn er det med virus.. bosus ryker jo på det meste.. men grønnsaker skal jeg klare da :)
 
Kjipt med ledd som ikke samarbeider :( men du er flink!
I dag har jeg gått 700 skritt. Ingen øvelser og ingen trening eller mosjon.. sånn er det med virus.. bosus ryker jo på det meste.. men grønnsaker skal jeg klare da :)
Grønnsaker er bra det og! Du må tenke at alle poeng er bra :) Vi får nok tilbake utfordringen skal du se [emoji14]
 
Da må vi begynne å planlegge! Hva vil vi ha i neste utfordring? Vi skal jo vinne den tilbake! [emoji14]
 
Da må vi begynne å planlegge! Hva vil vi ha i neste utfordring? Vi skal jo vinne den tilbake! [emoji14]

Hehe, må jo det :p
Vil ha tilbake snopepoeng, har allerede syndet nå som det ikke er poeng på spill.. kanskje det også skulle vært minuspoeng hvis man snoper i uka? ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hehe, må jo det [emoji14]
Vil ha tilbake snopepoeng, har allerede syndet nå som det ikke er poeng på spill.. kanskje det også skulle vært minuspoeng hvis man snoper i uka? ;)
Enig om snopet! Det må enten inn pluss for ikke å spise, eller minus for å spise [emoji14] aldri vært borti minus før, det er jo litt morsomt med forandring!

Vil også ha mulighet til å tjene mer poeng! Nå føler jeg det er så lite liksom! Poeng for skritt er bra! Men kanskje 10 poeng for hver 1000 skritt?
 
Enig i at det bør vera minuspoeng;)
Viss eg ikkje går ned skikkelig i vekt denna veka, så gir eg opp trur eg. Virkar som kroppen tviheld på alt eg inntar. Har skyhøgt stressnivå pga krise i forholdet, så kan vera derfor :(
 
Enig i at det bør vera minuspoeng;)
Viss eg ikkje går ned skikkelig i vekt denna veka, så gir eg opp trur eg. Virkar som kroppen tviheld på alt eg inntar. Har skyhøgt stressnivå pga krise i forholdet, så kan vera derfor :(
Uff, sliter dere? Det kan påvirke det meste med sånt stress :(
 
Enig om snopet! Det må enten inn pluss for ikke å spise, eller minus for å spise [emoji14] aldri vært borti minus før, det er jo litt morsomt med forandring!

Vil også ha mulighet til å tjene mer poeng! Nå føler jeg det er så lite liksom! Poeng for skritt er bra! Men kanskje 10 poeng for hver 1000 skritt?

10 poeng for hver 1000 liker jeg :) og med et høyt tak som gjør at de ivrigste kan hente masse poeng!

Enig i at det bør vera minuspoeng;)
Viss eg ikkje går ned skikkelig i vekt denna veka, så gir eg opp trur eg. Virkar som kroppen tviheld på alt eg inntar. Har skyhøgt stressnivå pga krise i forholdet, så kan vera derfor :(

Så leit med forholdskrise :(
Håper dere finner ut av det ❤
 
Back
Topp