Emilie’s dagbok ❤️

Kom på at jeg tok en g-test av samme sort på fredag for å se om HCG'en fra ovitrellen var ute av kroppen og jeg ser nå at den var nesten like svak som den som jeg tok nå i kveld.
ImageUploadedByBV Forum1486337176.047825.jpg

ImageUploadedByBV Forum1486337211.324771.jpg

Øverst: tatt mandag
midten: tatt fredag
nederst: tatt i dag (søndag kveld)
 
9DPO: fortsatt mye murring og strekning i livmorområdet. Har på følelsen at noe er på gang og jeg håper virkelig følelsen stemmer. Ikke tatt test i dag (klapp på skulderen) :)
 
Så spennende lesning [emoji1] heier på deg og håper det blir en finfin torsdag [emoji4]
 
11dpo: litt mindre murringer i dag, heller ikke så ømme bryst.... kunne også skimte en gulbrun farge i bind i dag morges, men lutinusen var hvit da den kom ut, så tror ikke det var spotting. Har likevel mistet håpet litt..
 
Det du skriver er veldig likt de symptomer jeg selv hadde rundt den tiden.
Men jeg forstår deg kjempegodt - jeg hadde heller ikke troa. Vi her inne har nok en tendens til å beskytte oss selv før det motsatte er bevist.
 
Kom på at det kun er to dager til testing :O både gruer meg og gleder meg..
 
12dpo: gruer meg til i morgen, er innstilt på at den er negativ, men har likevel et minihåp at det har gått... prøver å ta sorgene på forskudd.. er så lei prøvingen og alle skuffelsene...!
 
Masse lykke til imorgen :)
 
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...
 
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...

Uffda :(
Det er kanskje ikke så mye trøst i det, men dere har blitt gravide før, og da skal det gå igjen selv om det kanskje ikke var denne gangen.
Sender deg en god klem :Heartred
 
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...

God klem til deg Emilie :( Vet altfor godt hvor vondt du har det nå...
 
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...
God klem til deg [emoji173]
 
... negativ... ikke gravid.... alt føles håpløst.. drittlei.. drittlei meg... føler meg tom... gråter.. synes verden er urettferdig.. hver skuffelse er tyngre enn den forrige.. sint.. hvorfor skal det være så jævlig vanskelig?... sliter veldig på psyken... gjør så ufattelig vondt.. kanskje lurt å ringe psykologen min i dag... vil bare grave meg ned...

Det var trist, klem til deg. Dette gamet er tøft :(
 
Føler så med deg! :(
 
Uff. Vet så veldig godt hvordan du har det! Selvom det virker veldig håpløst nå, så kommer du deg opp på hesteryggen igjen, er rart med det hvordan man klarer å finne tilbake til motivasjonen. I mellomtiden sender jeg deg en stor god klem ❤
 
Back
Topp