Skvirevippens første ❤

Jeg har både mannlig og kvinnelig sjef og begge er superforståelsesfulle. Den ene skal snart ha barn selv, og den andre har gått ifra å aldri skulle ha barn, til å nesten ikke prate om anna :p du kan gå inn i dagboken min med samme navn i fra vi som prøver forum, har skrevet litt om jobbsituasjonen min der inne, ønsker ikke skrive det så mye tilfelle jeg blir gjenkjent før jeg har fortalt det :p sikkert unødvendig bekymra men ja :p

Gjorde feilen å googla svangerskap utenfor livmor... tror jeg legger fra meg google til onsdag xD
Ser den! Godt å ha fine sjefer iallefall :) Du velger nok rett for deg uansett om du sier det eller ikke ;)
Haha, Google burde man ikke høre på nei:p Legg vekk det du!
 
4+5 sjanse for sa 20,5%

Sitter å venter på de her tydelige symptomene føler, jeg :p har hatt sykt vondt i brystene etter el, men ikke denne gangen, kommer bare noe stikk i ny og ne. Har av og til litt halsbrann og skal ikke mye til før jeg brekker meg. Ellers har jeg skjønt man helst er trøtt på denne tiden, jeg derimot våkner ofte om natta og er sliten men får ikke sove veldig godt. Men er sikkert fordi jeg uroer meg over alt som kan gå/være galt :p

Ellers er jeg svimmel og har hatt en del blodtrykksfall og da blir jeg litt kvalm. Men det kan like gjerne være at jeg er forkjøla. Også er jeg tett i nesa, som sagt er jeg forkjøla, men som regel hjelper nesespray litt lenger enn 30 min ellers. Hurra for hovne slimhinner xD
 
Last edited:
4+6 sjans for sa 18,9%

Nei og nei så tung jeg er i magen/underlivet idag. Stiv og støl i hoftene og litt stikkinger i lyskene igjen men kanskje mer i livmor, tar det som et godt tegn :) jeg er også veldig hard i magen, føles som oppblåst, bare mer... hard :p
Følelsen er god, selvom jeg får puls i 180 så fort jeg kjenner noe nytt. Og kampen er stor hver gang jeg har lyst til å google noe :p

Idag er det 2 dager til gyn.time og jeg er spent ang. spottinga.. lurer sånn på hva det kommer av, hvor lenge jeg kan forvente at det holder på, om jeg kanskje har krav på tettere oppfølger og tul mtp den. Om jeg får beskjed om å ta det med ro fremover osv... 1000 spm :p
 
5+0 sjans for sa 17,3%

idag går dagen til alt som er bra for bolla, for det lille hjertet skal begynne å slå, og ikke stoppe på 100 år :D

Ellers vil jeg bare si #promp [emoji32]
 
5+0 sjans for sa 17,3%

idag går dagen til alt som er bra for bolla, for det lille hjertet skal begynne å slå, og ikke stoppe på 100 år :D

Ellers vil jeg bare si #promp [emoji32]

Haha... you said it! [emoji23] ikke barebare å være gravid [emoji14]
 
Nå har jeg hatt en kunde (hadde med et barn på 7 mnd) som har sittet å prata om barn og spurt om jeg har barn osv. Og så fortsatt å snakke om at man burde utsette til man er så så gammel osv. Fristet sååå å si at jeg er gravid :p men hun sa noe jeg begynte å tenke på, og det er at det er greit å fortelle det til de man omgås med daglig slik at om man mister så har man foratåelse for det :) så tenkte at jeg etter gyn. I morgen skulle gi meg selv et tidspunkt å fortelle det på jobben :)
 
Nå har jeg hatt en kunde (hadde med et barn på 7 mnd) som har sittet å prata om barn og spurt om jeg har barn osv. Og så fortsatt å snakke om at man burde utsette til man er så så gammel osv. Fristet sååå å si at jeg er gravid [emoji14] men hun sa noe jeg begynte å tenke på, og det er at det er greit å fortelle det til de man omgås med daglig slik at om man mister så har man foratåelse for det :) så tenkte at jeg etter gyn. I morgen skulle gi meg selv et tidspunkt å fortelle det på jobben :)
Fortalte det på jobben i går til min leder og vår sjef. I første omgang tenkte jeg det var greit at de vet iom at jeg er på en del møter med leverandører osv OM jeg gjesper og må løpe ut pga uggenhet
Og tilfelle det ikke skulle gå bra så vet de :)
 
Fortalte det på jobben i går til min leder og vår sjef. I første omgang tenkte jeg det var greit at de vet iom at jeg er på en del møter med leverandører osv OM jeg gjesper og må løpe ut pga uggenhet
Og tilfelle det ikke skulle gå bra så vet de :)
Det er den tryggheten jeg føler jeg trenger og. Men de ordene "jeg er gravid" er skumle.. men samtidig, går det greit i morgen hos gynekolog så tenker jeg det er greit å ha en person å lene seg på på jobb.. Da er jeg 5+1 så i teorien skal jo det begynne å banke et lite hjerte og selvom det ikke vil oppfattes på timen i morgen :p
 
Nå begynner nervene å komme litt... tenk da.. om noe allerede har gått galt mtp at jeg har spottet i 10 dager? Eller at det er en xu? Eller at alt er bra men at det er en truende sa så jeg må ta det med ro? Det er så mange scenarioer jeg gruer meg til..
Eneste jeg håper er at jeg kanskje får tul i uke 7-8 for å evt høre hjertet sånn mtp spottinga :)

Jeg merka ingen strekking og stikking i lysk eller livmor i dag tidlig, men etter å ha vært på beina i hele dag har det murra og stikki skikkelig sååå mye. Phu, blir sliten av detta her :p men godt å kjenne på noen symptomer mtp at jeg ikke har så mange klare symptomer :)
 
Våkna idag... Gikk på do og jeg blør... idag skulle jo hjertet begynne å slå... jeg.. ja.. faen
 
Ånææi! Så skummelt [emoji20] krysser fingrene for at det er uskyldig [emoji173] du må oppdatere oss.
Det skal jeg :) har 1000 tanker som jeg må prøve å ta en etter en akkurat nå. Og som mannen sa, la google ligge. Har en 30 minutters kjøretur også.. og lovte mamma at jeg skulle komme innom henne etter jeg har vært hos legen. Hun tror jeg bare skal på rutineundersøkelse.. kommer ikke til å klare å ikke si noe.
 
Da var det mest sannsynlig over for min del. Gleden ble kortvarig selvom det er tatt tester og sikkert svar kommer mandag så tror jeg at jeg heller vil se fremover og håpe på nytt hjerte som forhåpentligvis får sjansen til å begynne å banke... men akkurat idag skal jeg synes synd på meg selv og gråte litt..

Lykke til til alle sammen [emoji173] nyt tiden :)
 
Mange mange klemmer til deg <3
 
Da var det mest sannsynlig over for min del. Gleden ble kortvarig selvom det er tatt tester og sikkert svar kommer mandag så tror jeg at jeg heller vil se fremover og håpe på nytt hjerte som forhåpentligvis får sjansen til å begynne å banke... men akkurat idag skal jeg synes synd på meg selv og gråte litt..

Lykke til til alle sammen [emoji173] nyt tiden :)

Det er lov å være trist nå.. ta vare på deg selv! Og jeg tror det er lurt å snakke med moren din, det hjelper helt sikkert [emoji4] god klem igjen [emoji173]
 
Da var det mest sannsynlig over for min del. Gleden ble kortvarig selvom det er tatt tester og sikkert svar kommer mandag så tror jeg at jeg heller vil se fremover og håpe på nytt hjerte som forhåpentligvis får sjansen til å begynne å banke... men akkurat idag skal jeg synes synd på meg selv og gråte litt..

Lykke til til alle sammen [emoji173] nyt tiden :)
Ånei❤️❤️ Jeg vet akkurat hvor dritt dette er! Ta vare på deg selv!
 
Back
Topp