Hanne og lille spiren ♥️

Og nå er negativiteten tilbake.
TUL imorgen. Føler på meg at det ikke er liv..
 
Og nå er negativiteten tilbake.
TUL imorgen. Føler på meg at det ikke er liv..
Så bra du fikk time! Når skal du? Forhåpentligvis får du lagt denne negativiteten på hylla imorgen [emoji173] stigningen var jo bra! Krysser fingrene for deg Hanne :)
 
Og nå er negativiteten tilbake.
TUL imorgen. Føler på meg at det ikke er liv..
Sist svangerskap var jeg sånn rett før hver eneste ul - negativ og forberedt på det verste.. Men gikk bra - krysser fingrene for at du får se en sprek spire i morgen ^^
 
Så bra du fikk time! Når skal du? Forhåpentligvis får du lagt denne negativiteten på hylla imorgen [emoji173] stigningen var jo bra! Krysser fingrene for deg Hanne :)

Skal være der kl 12.30.
Tusen takk!

Sist svangerskap var jeg sånn rett før hver eneste ul - negativ og forberedt på det verste.. Men gikk bra - krysser fingrene for at du får se en sprek spire i morgen ^^

Jeg håper også det, men med tanke på at jeg har spottet/blødd i 12 dager, er jeg ikke så veldig positiv.
Men tusen takk!
 
Skal være der kl 12.30.
Tusen takk!



Jeg håper også det, men med tanke på at jeg har spottet/blødd i 12 dager, er jeg ikke så veldig positiv.
Men tusen takk!
Skjønner jeg godt - har selv vært der og vet hvor skuffende og leit det er når skjermen ikke viser det man håper...

Men igjen, det trenger ille være negativt. Mange som blør (noen forholdsvis mye) uten at det er noe i veien.

Heier i alle fall masse på dere!
 
Og nå er negativiteten tilbake.
TUL imorgen. Føler på meg at det ikke er liv..

Hvor langt på vei er du imorgen da? Tenker med hensyn til om du bør forvente hjerteaktivitet eller ikke :)
 
Skjønner jeg godt - har selv vært der og vet hvor skuffende og leit det er når skjermen ikke viser det man håper...

Men igjen, det trenger ille være negativt. Mange som blør (noen forholdsvis mye) uten at det er noe i veien.

Heier i alle fall masse på dere!

Krysser fingrene for at det ikke er negativt. Jeg har trossalt bare blødd friskt blod en gang.

Hvor langt på vei er du imorgen da? Tenker med hensyn til om du bør forvente hjerteaktivitet eller ikke :)

Imorgen er jeg 6+3/4 :)
 
I dag ble det slutt mellom meg og pappaen..
For meg føles det 'greit', men tror han har det verre.
 
Lykke til [emoji173]
 
Sender deg en stor klem for bruddet <3 Aldri gøy, selv om det var det du ville. Men jeg vil tro at det var litt deilig å få gjort det også. Håper alt går bra i dag og at dere klarer å samarbeide bra om babyen som kommer :) Masse lykke til etterpå :)
 
6+3: Et knøttlite foster har tatt bolig der det skal [emoji813]️
Om det ikke oppstår smerter eller mer blødning, kommer dette til å gå bra [emoji813]️
Hurra!! Nå ble jeg glad :) gratulerer med gode nyheter og liten spire <3
 
Back
Topp