HCG nivå - hjelp!

Bkno7664582

Blir kjent med forumet
hei'

2 uker i dag siden eggløsning og for 3 dager siden viste det gravid 1-2 uker. Når kan jeg ta neste graviditetstest med ukesindikator? Ønsker at det neste gang bør stå 2-3 uker..

Hva er normalt HCG nivå 14 dager etter eggløsning?
 
Tror 140 er sånn ca gjennomsnittlig på dag 14? Og 2-3 uker viser visst om du har nivå over 200.
 
ImageUploadedByBV Forum1486149615.091628.jpg

Varierer veldig. På denne er 140 på gjennomsnittet :)

Jeg fikk 2-3 på dag 15 og prøvde i dag (dag 22) men fikk fremdeles 2-3.. skal prøve holde ut to dager til før jeg tar ny. Da MÅ jeg se 3+ ;)
 
Er 4+5 i dag og testa postiv 10 dpo, men testan blir ikke sterkere. Fikk 1-2 på ukesindikator på 4+2 og i efta tok jeg en sånn strimmeltest som så vidt visste svak. Spent på hva ukesindikator viser i morgen tidlig. Redd det her ikke går veien :(
 
Er 4+5 i dag og testa postiv 10 dpo, men testan blir ikke sterkere. Fikk 1-2 på ukesindikator på 4+2 og i efta tok jeg en sånn strimmeltest som så vidt visste svak. Spent på hva ukesindikator viser i morgen tidlig. Redd det her ikke går veien :(

Har dessverre dårlig erfaring med å ikke få sterkere tester.. så ikke strek til slutt. Og fikk bare 1-2 på digital. Begynte å blø 5+0...
 
Dette gikk ikke veien for oss denne gang :( Lykke til videre til alle dokk andre og spirene deres ❤
 
Back
Topp