Våre graviditetstester

Så det kan hverken være for lite eller for mye har jeg forstått [emoji13] prøver om to dager :)
Jeg hadde ikke tenkt å teste en gang, men etter mye lesing her ble jeg urolig. Tror testene er en viss pekepinn på sånn ca, tror ikke du trenger å uroe deg så veldig. Prøv igjen om noen dager ja. Skal krysse alt for deg [emoji175] Ønsker jo alle spirene med videre [emoji7][emoji175]

Fikk ikke positiv før 16dpo (6dager over ikm) så produserer nok hcg seint og er vel egentlig 2-3 da jeg er 4+4 idag :)
e723dd69b0410af98fcf715cfc9d606b.jpg
281b2bd902b3382f95652d018f03afda.jpg

Skulle ønske jeg hadde ventet;) grunnen til jeg hadde håpt på 3+ er at jeg fikk 2-3 da jeg var 4+1 [emoji15]

Jeg tok også en test på torsdag da jeg var 5+1 og fikk 2-3. Så tenkte å teste på nytt i morgen eller mandag da jeg er 5+4 :) Fikk 2-3 da jeg var 4+1, så kjente også på redselen når jeg fikk 2-3 på 5+1Krysser fingrene for oss begge. Ser ut som om vi er komt like langt :)

Jeg tok også en test på torsdag da jeg var 5+1 og fikk 2-3. Så tenkte å teste på nytt i morgen eller mandag da jeg er 5+4 :) Fikk 2-3 da jeg var 4+1, så kjente også på redselen når jeg fikk 2-3 på 5+1Krysser fingrene for oss begge. Ser ut som om vi er komt like langt :)

Var innom en termin gruppe her på BV igår. Klarer ikke huske hvilken dessverre. Men der hadde de testet ut når folk fikk 1-2, 2-3 og 3+. Og de fleste fikk ikke 3+ før 5+3 og noen senere enn det også :) jeg fikk 2-3 igår, men 3+ idag. Så kan endre seg fort :)

Klarer nok ikke vente lengre enn til i morgen. Den ligger klar :) krysser fingrene! Bør jo roe ned så lenge vi ikke blør :)

• Liker
Reactions: M14
Da tørr jeg forsiktig å komme litt over her til dere i oktoberforumet.. kjenner jeg er kjempenervøs for at det plutselig skal gå gæli.. var ikke så stressa de andre gangene. :nailbiting::wideyed:
Velkommen ❤❤

Når tror dere cb digital vil slå ut på 2-3? Er 4+1 i dag og fikk 1-2 for to dager siden.. vil gjerne se 2-3 etterhvert for å slappe av litt mer.. synes ikke strimmeltestene har økt så mye i styrke de to siste dagene..

Back
Topp