Hanne og lille spiren ♥️

:Heartred



Jeg får ikke svar på hcg-prøven før over helgen :( Det bekymrer meg fortsatt at hcg var så lav på mandag, men! Det positive er at jeg ikke har spottet/blødd på ca 16 timer! :)

Har på følelsen av at det går bra jeg :) det har jo gått noen dager nå, du kan jo prøve ta en digital med uker igjen?
 
Har på følelsen av at det går bra jeg :) det har jo gått noen dager nå, du kan jo prøve ta en digital med uker igjen?

Jeg håper virkelig du har rett!
Jeg kan kanskje prøve digital, det er jo like greit å få den eventuelle skuffelsen nå fremfor over helgen. Hehe...
 
Bor du langt utenfor Ålesund? Kan anbefale gynekologene på frisk senteret ved moa :)
 
Bor du langt utenfor Ålesund? Kan anbefale gynekologene på frisk senteret ved moa :)

Nja, jeg bor ca 1 1/2 time fra Ålesund, så det er jo ett stykke.
Jeg får ul på sykehuset i Volda tidlig i neste uke, ble henvist idag.
Nå må jeg bare krysse fingrene for at blødningen stopper :smiley-angelic001
 
Hvordan går det? [emoji4]

Blødde litt kl 10 idag, men det var ikke like friskt som igår.
Jeg skjønner egentlig ingenting. Skal dette være en abort, er den veldig rar. Ikke smerter, ikke mensblødning, fortsatt ømme pupper.
 
Blødde litt kl 10 idag, men det var ikke like friskt som igår.
Jeg skjønner egentlig ingenting. Skal dette være en abort, er den veldig rar. Ikke smerter, ikke mensblødning, fortsatt ømme pupper.

Hååper det fortsatt er et friskt lite før der inne! [emoji4]
 
HCG var 1477 mandag for en uke siden, torsdag samme uka var den 2719.
Det er vel en grei økning? De sier at hcg dobles hver 2-3 dag, så da er det vel ikke så ille?
 
HCG var 1477 mandag for en uke siden, torsdag samme uka var den 2719.
Det er vel en grei økning? De sier at hcg dobles hver 2-3 dag, så da er det vel ikke så ille?
Synes den stigningen er veldig fin jeg, men har ikke største peilingen på stigning. Var det 2 dagers mellomrom er det høyere stigning enn jeg hadde med første [emoji14] så tenker at dette er bra jeg?
 
Synes den stigningen er veldig fin jeg, men har ikke største peilingen på stigning. Var det 2 dagers mellomrom er det høyere stigning enn jeg hadde med første [emoji14] så tenker at dette er bra jeg?

Er 3 dagers stigning, men jeg synes det er bra allikevel :)
 
Back
Topp