Mage?

Er 17+4 i dag, og folk ser tydelig på magen min, men ingen spør [emoji23] Men alle kolleger og familie og venner vet det :)
a20b15b3ec7f9c4389a56ccc121bb133.jpg
 
Last edited:
Andregangs gravid, men ikke noe mage ennå. Kun ei venninne som jeg ser ofte så litt forandring på magen min i dag på trening, i stramme treningsklær..ser kun litt tjukkere ut rundt magen [emoji6]
 
Folk har nå en tendens til å mene mye og høyt også da, uten å ta helt innover seg at det ikke alltid blir oppfattet som positivt å høre at man skal bli svær eller gleder meg til å se deg rund, feit og god. Spesielt gøy når det er mannfolk på 40+ som kommenterer og som har slitt med samme ølmagen siden 20-årene....

Synes folk skal kommentere og si noe om graviditeten og barnet istedenfor kropp....
 
Jeg har i grunnen prøvd å slå meg til ro med at jeg ikke er slank. Men nå kjenner jeg at det er ganske kjipt, for jeg skulle så gjerne hatt en gravidmage som syns! Dere er så heldige! Nå håper jeg bare at gravidmagen hvertfall kommer synlig frem i løpet av tredje trimester slik at jeg ikke baaare ser ut som jeg har blitt enda tjukkere.
Uff, ble visst litt party pooper her!

Dere har kjempefine mager! Det er gøy når man ser forandring:)
 
Så flotte bilder! Jeg syns det er veldig kjekt med magen men det føles ikke så kult når noen sier at jeg kommer til å bli svæær
 
Hvor stor er deres mage nå?

Jeg er førstegangs og har i det siste fått både "er du gravid? Det har jeg ikke lagt merke til" og "bare 4 mnd på vei? Oi og så stor allerede, du kommer til å bli svær!" kommentarer..... er 16+0 idag.

Irriterer meg med alle som skal kommentere størrelser på mager. Hvis man ikke skal si at den er pen trenger de ikke så noe. Man sier ikke til ikke-gravide at de er for små eller for store.

Så langt har jeg fått en rund mage, til tross for at jeg har tatt av pga kvalme. Er glad for å se den vokse :)

ImageUploadedByBV Forum1485960995.331963.jpg
 
Jeg er førstegangsgravid og føler magen er normalt stor? Den vokste myyye fra uke 16-18. Har ikke fått noen kommentarer på at magen er "for liten" eller "for stor" så langt. Eneste kommentar er vell fra kolleger og mamma at nå har det blitt synlig at jeg er gravid :)

ImageUploadedByBV Forum1485961956.955203.jpg
 
Hvor stor er deres mage nå?

Jeg er førstegangs og har i det siste fått både "er du gravid? Det har jeg ikke lagt merke til" og "bare 4 mnd på vei? Oi og så stor allerede, du kommer til å bli svær!" kommentarer..... er 16+0 idag.

Oi- såpass ja! D var store sprik i kommentarene og ikke minst oppdragelsen til folk ;-) jeg likte den første kommentaren best:p
Jeg har fått nok mage- men tenker at d som kommer- d kommer ;-)
 
Back
Topp