Skvirevippens første ❤

Nei, prøving er ikke for pyser! Det er skikkelig psykisk tøft, i hvert fall når det ikke klaffer med én gang.

Sender en god klem [emoji173]
Synes det er kjipt fordi jeg veit andre har det verre. Men nå skjedde det litt på privaten og. Toppa seg litt idag :p

Håper morgendagen føles bedre.. huff. Føler jeg jævlig som klager sånn etter bare 4 pp..
 
Synes det er kjipt fordi jeg veit andre har det verre. Men nå skjedde det litt på privaten og. Toppa seg litt idag :p

Håper morgendagen føles bedre.. huff. Føler jeg jævlig som klager sånn etter bare 4 pp..

Vet du hva, jeg vet så godt hvordan du har det. Jeg er også i PP4 men synes det har vært tøft en stund og jeg sliter også med andre ting som gjør at alt bare føles verre. Det føles fælt å klage når så mange andre har prøvd så mye lenger men man kan ikke alltid tenke på at noen har det verre! :) Vi føler det jo som vi gjør uansett.

Håper du føler deg bedre i morgen! ❤
 
Vet du hva, jeg vet så godt hvordan du har det. Jeg er også i PP4 men synes det har vært tøft en stund og jeg sliter også med andre ting som gjør at alt bare føles verre. Det føles fælt å klage når så mange andre har prøvd så mye lenger men man kan ikke alltid tenke på at noen har det verre! :) Vi føler det jo som vi gjør uansett.

Håper du føler deg bedre i morgen! [emoji173]
Så godt å høre i andre i samme situasjon. Ble så såra av når en av mine nærmeste ba meg skjerpe meg fordi jeg ikke ble glad igjen av å høre "det er normalt å prøve lenge" da jeg fortalte om dama i garderoben... er litt sår om dagen i tillegg, og er nede i pessimist-gropa fordi jeg hadde negativ test 9dpo :p man blir jo tullete av alt detta :p

Glad jeg har dere i lomma når jeg trenger å føle synd på meg selv :)[emoji173] håper det løsner for oss snart :)
 
Så godt å høre i andre i samme situasjon. Ble så såra av når en av mine nærmeste ba meg skjerpe meg fordi jeg ikke ble glad igjen av å høre "det er normalt å prøve lenge" da jeg fortalte om dama i garderoben... er litt sår om dagen i tillegg, og er nede i pessimist-gropa fordi jeg hadde negativ test 9dpo :p man blir jo tullete av alt detta :p

Glad jeg har dere i lomma når jeg trenger å føle synd på meg selv :)[emoji173] håper det løsner for oss snart :)

Jeg kjenner meg veldig igjen og jeg tror det er helt normalt! :) Hehe, ja, man blir helt skrullete :hilarious:

Vi krysser fingrene for at vi slipper å vente så mye lenger! :)
 
Jeg kjenner meg veldig igjen og jeg tror det er helt normalt! :) Hehe, ja, man blir helt skrullete :hilarious:

Vi krysser fingrene for at vi slipper å vente så mye lenger! :)
Ja. Så tror jeg man liksom er i den "vinn eller forsvinn"-prøvetiden. Man veit det liksom er normalt at over halvparten er blitt gravide innen 6mnd. Og det er jo nå snart. Føles så håpløst. Man kom jo garantert til å bli gravid så fort man ikke tok pilla en kveld liksom xD
 
Pp5 next ligger det an til..
8c4a381792da246475bca5f440741f9d.jpg
eab5b512caed9fe6ea0c4d53cd6d0fac.jpg


Men, skal til gynekologen neste fredag og med lutealfaser på: 9, 11, 10, 10 og 10 bak meg, så er det vel grunnlag nok for å sjekke ut litt av hvert :)
 
Teit det der med den ff vip da man kan se etter like charts som dine og kommer over dette:
54af93c2e233b0953218749860695cef.jpg

Når du selv har disse:
9addc9177abdc49f347fc921ce66a665.jpg
b0ae5da73e2684b5a4dae5c1c6275c02.jpg
01ad8ad87c62a2656ce593b1be075ce3.jpg


Huff, men tror tanta kommer alikevel, det er bare litt gøy å se at det virkelig ikke er lov å gi opp før tr er her :)
 
Nei fyfader... begynte å spotte igår. Skikkelig mensenstikk og alt tilsa at tanta kom. Kan vanligvis kjenne når det begynner for fult da jeg får "den følelsen" og sa til meg selv "der var pp5 i gang" men nei... Og jeg sitter å ser på om jeg skal bestille meg spytt-tester for å kunne se når mon fertile periode starter da jeg verken har elslim eller får positive eltester. Men jeg må vel vente da tempen plutselig økte men testene er blenda (om man ikke er utrolig babysyk med streksyn da)...

1f46fb536827a1aa5a0ce26385037472.jpg
 
Spotta siden tempen sank og føler meg som tanta allerede er her.. er det bare kroppen som stabiliserer seg?
1a69f9ad216fe7c27d4ca936567a35d0.jpg

Må jo flytte på gyn.timen jeg har på fredag, kan jo ikke ta med tanta dit :s hu er her vanligvis i 3-4 dager og hu har enda ikke kommet...
 
Spotta siden tempen sank og føler meg som tanta allerede er her.. er det bare kroppen som stabiliserer seg?
1a69f9ad216fe7c27d4ca936567a35d0.jpg

Må jo flytte på gyn.timen jeg har på fredag, kan jo ikke ta med tanta dit :s hu er her vanligvis i 3-4 dager og hu har enda ikke kommet...

Hmm merkelig. Testet i dag?
 
Hmm merkelig. Testet i dag?
Ja. Blenda... jeg jeg kramper så sinnsykt så skulle ønske bare tanta kom. Føles som man er midt i den verste heavy dagen med blødning... du veit da livet suger :p
Gikk på do og forberedte meg på å se blod, ingenting....
 
Så spennende! Her vil jeg følge med :) Kjenner til den negative følelsen. Synes det er så utrolig lenge å vente en ny mnd når det ikke går....Har troen på at det klaffer for deg denne pp! Om ikke annet så er det jo positivt at du allerede har lenger lutealfase enn de andre syklusene! :)
 
Så spennende! Her vil jeg følge med :) Kjenner til den negative følelsen. Synes det er så utrolig lenge å vente en ny mnd når det ikke går....Har troen på at det klaffer for deg denne pp! Om ikke annet så er det jo positivt at du allerede har lenger lutealfase enn de andre syklusene! :)
Ja, det fikk nettopp opp for meg når jeg skreiv et anna innlegg at "hey, jeg har hatt 12 dager lf hittil" :D hurra :) og spytt-testern er på vei i posten :p huff, må finne et nytt ord på det mikroskopet ass.. El-mikroskop?
 
Ja. Blenda... jeg jeg kramper så sinnsykt så skulle ønske bare tanta kom. Føles som man er midt i den verste heavy dagen med blødning... du veit da livet suger :p
Gikk på do og forberedte meg på å se blod, ingenting....

Uff! Jeg og har hatt så mye menssmerter denne gangen uten å ha mensen. Men jeg venter ikke den ført fredag/lørdag. Så alt er bare veldig rart. Oooog (herregud flaut) satt nettopp og så farmen kjendis med kjæresten og begynte å grine flere ganger når Petter brant seg på ovnen!? Wtf is happening???
 
Uff! Jeg og har hatt så mye menssmerter denne gangen uten å ha mensen. Men jeg venter ikke den ført fredag/lørdag. Så alt er bare veldig rart. Oooog (herregud flaut) satt nettopp og så farmen kjendis med kjæresten og begynte å grine flere ganger når Petter brant seg på ovnen!? Wtf is happening???
Haha, så jo vondt ut da? XD
Nei men denna dpo-tiden altså.. griner og blir sint om hver andre. Begynte å kommentere når vg el tv2 eller noe la ut saken om jenter som blir hengt ut med nakenbilder på discord eller hva det heter. Og blir såååå forbanna på folk som mener jenta som sendte bildet kan skylde seg selv. Fyfader :p
 
Haha, så jo vondt ut da? XD
Nei men denna dpo-tiden altså.. griner og blir sint om hver andre. Begynte å kommentere når vg el tv2 eller noe la ut saken om jenter som blir hengt ut med nakenbilder på discord eller hva det heter. Og blir såååå forbanna på folk som mener jenta som sendte bildet kan skylde seg selv. Fyfader :p

Haha uff disse hormonene! :p
 
Back
Topp