Ønsker til utfordring?

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som har ønsker/forslag til kommande utfordringar, så skriv dei gjerne her :)
 
Gjerne noe som går på frukt og grønt :)
 
noen core-øvelser?
 
Bonus for trening et visst antall minutter, ikke for trening hver dag (f.eks bonus for 120 min trening, som faktisk er 20 min mer enn hvis man trener 20 min hver dag i utfordringen) ;)
 
Dytter!

Ønsker fortsatt å ha bonus for totalt minutter for trening og mosjon, ikke for å ha trent hver dag [emoji111]️
 
Dytter!

Ønsker fortsatt å ha bonus for totalt minutter for trening og mosjon, ikke for å ha trent hver dag [emoji111]️

Enig, da kan ein ta seg "råd" til ein restitusjonsdag :)
 
Dytt!
 
Spørsmål

Det med å lage en middag fra bunnen, er poenget å lage den eller å spise den? Det er nemlig desverre minimalt jeg gjorde av selve matlagingen i går, tenkte ikke på å kreve at jeg gjorde det, mannen laget deilig middag mens jeg dekket bordet og holdt ettåringen unna å hjelpe for mye til ;-)

Får vel bare sørge for å lage middag fra bunnen flere ganger denne uka da.
Hvor fra bunnen? Jeg antar jeg ikke må dyrke potetene selv. Kjøpt pasta eller ris ok? Men tacolefser er å dra det litt langt?
 
Spørsmål

Det med å lage en middag fra bunnen, er poenget å lage den eller å spise den? Det er nemlig desverre minimalt jeg gjorde av selve matlagingen i går, tenkte ikke på å kreve at jeg gjorde det, mannen laget deilig middag mens jeg dekket bordet og holdt ettåringen unna å hjelpe for mye til ;-)

Får vel bare sørge for å lage middag fra bunnen flere ganger denne uka da.
Hvor fra bunnen? Jeg antar jeg ikke må dyrke potetene selv. Kjøpt pasta eller ris ok? Men tacolefser er å dra det litt langt?

Gode spørsmål :) Eg tenker at ein må lage middagen med tanke på at det står "lag middag fra bunn".
Tenker at det også betyr at du lagar fiskepinner i stede for å kjøpe osv. Ris, potet, grønt er heilt greitt kjøpt.
 
Ja. At man skal lage er greit, men litt mer "lage sammen"? Om vi hadde fordelt enkelte av oppgavene annerledes, at han tok seg av ettåringen mens jeg og mellomste gjorde de tingene han reelt gjorde sammen med henne denne gangen.

Oftest når maten lages fra bunnen gjøres det av 2-3 av oss her i huset

Derimot når jeg i dag laget kjøpte fiskepinner, da gjorde jeg det helt alene. Fra bunnen er oftest i helga og et felles prosjekt. Jeg bare tenkte ikke på at jeg deltok så lite i selve matlagingen denne gangen, det bare ble sånn. Men å lage sammen med ungene må vel være greit, så får mannen heller dekke bordet?
 
Ja. At man skal lage er greit, men litt mer "lage sammen"? Om vi hadde fordelt enkelte av oppgavene annerledes, at han tok seg av ettåringen mens jeg og mellomste gjorde de tingene han reelt gjorde sammen med henne denne gangen.

Oftest når maten lages fra bunnen gjøres det av 2-3 av oss her i huset

Derimot når jeg i dag laget kjøpte fiskepinner, da gjorde jeg det helt alene. Fra bunnen er oftest i helga og et felles prosjekt. Jeg bare tenkte ikke på at jeg deltok så lite i selve matlagingen denne gangen, det bare ble sånn. Men å lage sammen med ungene må vel være greit, så får mannen heller dekke bordet?
Å lage med mannen, eller med barn, er greit tenker jeg. Så lenge det er du som på en måte "står for regien" :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Neste uke vil jeg altså ikke ha koffeinfridag, det var grusomt [emoji14]
 
Neste uke vil jeg altså ikke ha koffeinfridag, det var grusomt [emoji14]

Godt at du kan velge noe annet da :p
Tenk om den hadde vært obligatorisk :hilarious:
 
Back
Topp