Festeblødning

Hadde festeblødning i uke 6 av svangerskapet, var bare noen lyserosa dråper.. Dette er førstemann, så var veldig nervøs da jeg så blod på papiret, men etter litt googling skjønte jeg hva det var
 
Hei,

I følge min 28 dagers syklus kan jeg forvente å få mensen om 7 dager. For seks dager siden begynte jeg å få sparsom blødning med litt friskt blod eller bare lyst rød utflod, kun når jeg tørker meg. Dette har nå vart i seks dager (startet alltså 12 dager før forventet mens). Min kjæreste og jeg prøver å få barn. Da jeg leser på nett at en festeblødning pleier å vare 1-3 dager begynner jeg nå å tro at dette ikke er en festeblødning. Men hva er det? Hilsen fortvilet H.
 
Hei,

I følge min 28 dagers syklus kan jeg forvente å få mensen om 7 dager. For seks dager siden begynte jeg å få sparsom blødning med litt friskt blod eller bare lyst rød utflod, kun når jeg tørker meg. Dette har nå vart i seks dager (startet alltså 12 dager før forventet mens). Min kjæreste og jeg prøver å få barn. Da jeg leser på nett at en festeblødning pleier å vare 1-3 dager begynner jeg nå å tro at dette ikke er en festeblødning. Men hva er det? Hilsen fortvilet H.

Dette er en veldig gammel tråd btw [emoji11] det kan være eggløsnings-spotting, noen får det av og til.
Det kan også være skjøre slimhinner som gjør det.
 
Hei!
Jeg fikk noen få dråper med blod i går, minimalt på trusa og kun når jeg tørker meg. Blødningen er lyserød, nesten rosa aktig. Også har det kommet en stripe blod med noe blankt utflod. Venter mens om 4 dager. Pleier som regel å ikke blød så mange dager i påvente av mens. Da blødningen kom hadde jeg murringer nederst på venstre side av magen konstant, i en halv dag. Ga seg dagen etter. Jeg lurer så veldig på om det kan være festeblødning? At egget har festet seg? Fikk neg test i dag! :shy: Skal nok teste igjen om et par dager da. :happy:
 
Hei!
Jeg fikk noen få dråper med blod i går, minimalt på trusa og kun når jeg tørker meg. Blødningen er lyserød, nesten rosa aktig. Også har det kommet en stripe blod med noe blankt utflod. Venter mens om 4 dager. Pleier som regel å ikke blød så mange dager i påvente av mens. Da blødningen kom hadde jeg murringer nederst på venstre side av magen konstant, i en halv dag. Ga seg dagen etter. Jeg lurer så veldig på om det kan være festeblødning? At egget har festet seg? Fikk neg test idag! :bored: Skal nok teste igjen om et par dager da.;)
 
Hei, jeg har prøvd å bli gravid men det gikk ikke på grunn av for høy prolaktin nivå men nå er de ca 10 dager som jeg bruker cabergoline tabletter for å få eggløsning og får ned prolaktin nivået, og jeg skulle få mensen om 5/6 dager men jeg har fått brun farge blod vet ikke helt hva dette er??? Jeg har ikke barn fra før og har ingen erfaring med dette kan dere hjelpe og forklare hva dette kan være er det på grunn av cabergoline tapleter elle er jeg gravid?? Det er første gang jeg får brun farge blod før mensen og det er ikke mye bare noen dråper.
 
Hei, jeg har prøvd å bli gravid men det gikk ikke på grunn av for høy prolaktin nivå men nå er de ca 10 dager som jeg bruker cabergoline tabletter for å få eggløsning og får ned prolaktin nivået, og jeg skulle få mensen om 5/6 dager men jeg har fått brun farge blod vet ikke helt hva dette er??? Jeg har ikke barn fra før og har ingen erfaring med dette kan dere hjelpe og forklare hva dette kan være er det på grunn av cabergoline tapleter elle er jeg gravid?? Det er første gang jeg får brun farge blod før mensen og det er ikke mye bare noen dråper.
Hei, jeg har også høyt prolaktin nivå og går på parlodel tabletter for dette hver dag. Vi prøver også å få barn,jeg skal slutte med disse tab om jeg blir gravid. Hvordan er din situasjon ? Har du blitt gravid? Er veldig nysgjerrig pga er ikke ofte jeg hører om andre med høyt prolaktin nivå.
 
Noen her som hadde festeblødning? Hvordan var det for dere? Nysgjerrig prøver som lurer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde ikke det denne gangen :) men hadde det med nr 2, var bare så vidy det var litt rosa på papiret den ene gangen men kom ikke noe mer :)
 
Back
Topp